| Forfatter |
|
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 02:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har for første gang benyttet den ellers udemærkede køb og salg del af sitet til at oprette en "Købes" annonce.
Jeg fandt det dog ret irriterende at man er tvunget til at udfylde detaljer som produktets ønskede alder osv., når det egentlig ikke spiller nogen rolle i mit tilfælde.
Min annonce kan ses her, håber ikke at jeg er ene om at synes at de "Øvrige oplysninger om produktet" er lidt til grin 
http://www.hifi4all.dk/markedsplads/Annonce_K.asp?iType=1&am p;iAd=13854
Am I right?
Ellers tak for et skidegodt site 
__________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kan jo bruge de punkter til at komme med "ønsker" til produktet.
max alder, om der skal være garanti etc. .. men ja, det kan komme til at virke lidt forvirrende for nogle.
Jeg er stadig vildt overrasket, over hvor lækkert det nye brugtmarked er  
|
| Til top |
|
| |
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg syntes også det nye marked virker utroligt lækkert!!
I dit tilfælde med købsanoncen, syntes jeg da du har vendt det til din egen fordel, og har udspcificeret dine ønsker lidt. Jeg ser det ikke som noget problem at der står 0 år og 0 måneder.
Flot opgradering, hvis i spørger mig  __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men stadig.. der er ingen grund til, at man ikke bare kan lade være med at udfylde det!
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er en stor forbedring af Køb & Salg efter den nye opdatering 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt ord igen. Det er klart. Nu kender jeg ikke så meget til programmering og sådan, men hvis det er en nem ændring var det måske noget der lige kunne fikses. Omvendt syntes jeg ikke det er noget der skal bruges oseaner af kræfter på. Det var lidt det jeg mente. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
| Men stadig.. der er ingen grund til, at man ikke bare kan lade være med at udfylde det! |
|
|
Nemlig. Men ja, brugtmarkedet er blevet rigtigt godt, ingen tvivl om det  __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis jeg skal købe noget så vil jeg da meget gerne vide hvor gammelt
det er sådan har de fleste det vel,det tager vel heller ikke mere end
2 min at udfylde!!! køb salg er blevet meget bedre tak for det
|
| Til top |
|
| |
octo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men er det bare mig eller kan man ikke længere under køb og slag sortere efter hvilke varekategori man vil se, det er da ret irriterende.
Ellers vil jeg da tilslutte mig roserne, det ser rigtig godt ud. __________________
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
octo skrev:
|
Men er det bare mig eller kan man ikke længere under køb og slag sortere efter hvilke varekategori man vil se, det er da ret irriterende.
Ellers vil jeg da tilslutte mig roserne, det ser rigtig godt ud. |
|
|
Jo jo, det kan man da. Gå blot til søgning, så har du flere muligheder end tidligere.... Søgepanelet, som før i tiden var på alle sider, har desværre ikke kunne være med, grundet de mange nye søgefunktioner!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
| Men stadig.. der er ingen grund til, at man ikke bare kan lade være med at udfylde det! |
|
|
Vi har bevidst udviklet oprettelsen Køb Salg Bytte annoncerne med en række krav til annonerne, idet vores erfaring siger, at annoncørerne desværre ikke udfylder alle felterne, hvis disse ikke er valideret! For at flest mulige skal få så mange oplysninger som mulig fra annoncerne, har vi valgt at "tvinge" brugeren til at udfylde felterne, som du bla. omtaler øverst. Hvis det i denne tråd viser sig at flertallet stemmer for at skulle udfylde så få felter som muligt, incl. de du omtaler, så er vi da lydhør - og evt.- parat til at ændre opsætningen! Og tak for de mange roser - glæder os, at I generelt synes godt om den nye Køb Salg Bytte!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes det er fint man bliver "tvunget" til at oplyse lidt mere. Så husker man også lige det hele, hvis der var noget man skulle have glemt at skrive med. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
Lar5 Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 116
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, Køb/Salg/Bytte ser fint ud men det virker altså ikke alt for godt.... i hvart fald ikke for mig.
Med Opera 7.5 kan jeg ikke åbne billederne ude fra hovedoversigten. Hvis jeg prøver med Firefox 0.8 popper billedet godtnok op, men browseren går ned når billedet lukkes. Er det noget meget alternativ kode der er brugt?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lar5 skrev:
Ja, Køb/Salg/Bytte ser fint ud men det virker altså ikke alt for godt.... i hvart fald ikke for mig.
Med Opera 7.5 kan jeg ikke åbne billederne ude fra hovedoversigten. Hvis jeg prøver med Firefox 0.8 popper billedet godtnok op, men browseren går ned når billedet lukkes. Er det noget meget alternativ kode der er brugt? |
|
|
Køb Salg Bytte er som udgansgpunkt udviklet til IE, som 99% af alle besøgende på siden benytter. Koden som er brugt er simpel JavaScript, som også understøttes af Netscape browseren...
|
| Til top |
|
| |
Lar5 Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 116
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, Java scriptet er godt nok, der er bare et lille men.
var isNN=(navigator.appName=="Netscape")?1:0;
var isIE=(navigator.appName.indexOf("Microsoft")!=-1)?1:0;}
Der findes altså mere en to browsere
Hvis jeg sætter Opera til at identificere sig som IE virker det. Det er bare en halv løsning, for så vil jeg figurere som IE-bruger og fordreje statistikken.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser dog ud til at virke fint med Mozilla/Firebird, bortset fra
forummet hvor man skal scrolle ned til hvor man er nået til efter man
har læst et emne
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Morten Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 311
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 02:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke lige gennemset køb/salg overdrevet meget endnu, men det jeg har luret ser ski godt ud
Jeg har bare et lille men:
Kan i ikke lave de købes/sælges/byttes ikoner (de små firkanter) i primfarver, eller noget andet nemt? Jeg er halv farveblind og har usædvanligt svært ved at se forskel på dem, når de er rodet sammen i listen.
Fx ville gul, blå, rød fungere optimalt. __________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Morten Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 311
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
I oversigten, altså i Legend over farverne, kan jeg godt se forskel på alle tre farver. Mit problem som farveblind er, at det er svært at se, når farverne ikke står alene.
Men for at svare på dit spørgsmål: jeg kan godt adskille den gule fra den røde, også nede i listen. Jeg er dog ikke specielt meget farveblind mere! da farveblindhed har det med at forsvinde helt eller delvist med alderen.
Tror det ville afhjælpe problemet, hvis i bare brugte en blå, med samme gradientpåføring som de andre, i stedet for den grønne (købes).
__________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
|
| Til top |
|
| |