| Forfatter |
|
m0tZ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 02 Oktober 2004 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette er ikke en kritik til jer forum administratorer, for I gør et
godt arbejde, og jeg nyder at læse jeres nyheder og anmeldelser.
Men dog synes jeg der mangler lidt andmeldelser i den billigere
prisklasse så os mennesker der ikke er direktører og millionær
arvinger  osse kan få gode tips til
det næste køb. Ville ønske I tog lidt mere tid til fx højtalere som
Dali Concept eller effektforstærkere/DVDafspillere mv som selv SU
studerende kan få et hint om så de evt får gode råd om hvad de skal
stikke ørene op efter når næste køb ser lyset.
Men ingen kritik herfra, men håber I vil tage lidt tid til produkter som er i den laveste ende af middelklassen
Mvh herfra - og fortsæt det gode arbejde
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 02 Oktober 2004 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej mOtZ!
god ide med den opfordring.
Uanset prisklasse, er det spændende at høre, hvad andre mener om et givent produkt.
Håber ideen tages til efterretning.
Brok
PS: mOtZ: det ville overraske dig, hvor mange af de fedeste anlæg du kan finde her på siden, ejes af folk på SU! Hvordan de gør det aner jeg ikke, jeg har svært ved at følge med, selv med en solid årsindtægt. __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 02 Oktober 2004 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan også selv tilslutte mig dit motz - jeg får først selv SU fra 1. april 2005  og desuden kan man jo sagtens være entusiast selvom man ikke bruger alle spareskillingerne på stereo
__________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
det tror jeg vist også er på vej....
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
m0tZ Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok: PS: mOtZ: det ville overraske dig, hvor mange af de fedeste anlæg
du
kan finde her på siden, ejes af folk på SU! Hvordan de gør det aner jeg
ikke, jeg har svært ved at følge med, selv med en solid årsindtægt.
<--- Ja det er rigtigt, jeg har selv en månedsindtægt på 12.000
udbetalt, men jeg har stadigvæk ikke råd til alt det som nogle på SU
har  Vi prioiterer forkert tror jeg
Rizzo: ja nemlig....bare entusiast for de billigere mærker/modeller
Men godt at høre jeg ikke var den eneste som følte der var lidt mere
high-end over andmelderserne end der var mellemklasse. Var lidt bange
for at jeg bare var til de alt for billige ting
Mvh
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kan jo også vælge at vente et halvt års tid og så købe skidtet brugt...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Olsen: Kan TOTALLY følge dig i den filosofi - god kvalitet bliver ikke nødvendigvis dårligere med alderen
(dog lidt ironisk at min forstærker, som er købt brugt, skal sendes til rep. efter blot 4-5 måneders brug)
__________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
har selv lige købt en brugt amp...
sålænge produktet ikke er mere end to-tre år gammelt og kun har været udsat for normalt brug, ja, så kan jeg ingen fare se __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
m0tZ Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
men der er jo også os sarte mennesker som vil ha det nyt
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
m0tZ skrev:
men der er jo også os sarte mennesker som vil ha det nyt  |
|
|
Sådan er vi så forskellige, men foretager man de rigtige valg og finder de rigtige ting, er der ikke mange argumenter der taler for at købe helt nyt, specielt set i lyset af at man kan få sidste sæsons topmodel af et eller andet produkt til en pris der med lidt held er halveret - det er big business, og det er det der gør det lettere for folk at få råd! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 01:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
m0tZ skrev:
Dette er ikke en kritik til jer forum administratorer, for I gør et godt arbejde, og jeg nyder at læse jeres nyheder og anmeldelser. Men dog synes jeg der mangler lidt andmeldelser i den billigere prisklasse så os mennesker der ikke er direktører og millionær arvinger osse kan få gode tips til det næste køb. Ville ønske I tog lidt mere tid til fx højtalere som Dali Concept eller effektforstærkere/DVDafspillere mv som selv SU studerende kan få et hint om så de evt får gode råd om hvad de skal stikke ørene op efter når næste køb ser lyset.
Men ingen kritik herfra, men håber I vil tage lidt tid til produkter som er i den laveste ende af middelklassen 
|
|
|
Der kommer en del forskellige anmeldelser i løbet af efteråret/vinteren, og jeg kan garantere dig at dine bønner bliver hørt!
Stay tuned..... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
m0tZ skrev:
Dette er ikke en kritik til jer forum administratorer, for I gør et godt arbejde, og jeg nyder at læse jeres nyheder og anmeldelser. Men dog synes jeg der mangler lidt andmeldelser i den billigere prisklasse så os mennesker der ikke er direktører og millionær arvinger osse kan få gode tips til det næste køb. Ville ønske I tog lidt mere tid til fx højtalere som Dali Concept eller effektforstærkere/DVDafspillere mv som selv SU studerende kan få et hint om så de evt får gode råd om hvad de skal stikke ørene op efter når næste køb ser lyset.
|
|
|
Tak for inputtet. Vi har planlagt en testrække af mere overkommeligt udstyr - noget af det er allerede på testbænken i øjeblikket. Vi er også ved at planlægge en testrække af "livsstilsudstyr" og - naturligvis - er der anmeldelser af virkelig godt grej på vej fra een af Danmarks velrennomerede HIGH-End producenter. DEN kan I glæde jer til, millonærer eller drømmere....
|
| Til top |
|
| |
bassman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil vi se frem til med længsel.
Altid godt med flere anmeldelser, om man så er millionær eller ej.
|
| Til top |
|
| |
m0tZ Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren - Ronin:
Det lyder godt...jeg vil se frem til det i hvertfald
|
| Til top |
|
| |
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne være særdeles spændende, hvis i testede, lad os sige en NAD forstærker til 3500,- til 4000,- og sammenlignede "det bedste i kategorien", og gerne med navns/mærkers nævelse. Eksempelvis kunne High Fidelity skrive: "Denne Harman/Kadon forstærker (i 4000,- klassen) spiller faktisk så godt, at vi er bange for at midste vores troværdighed som anmeldere, da vi ikke har noget at brokke os over" Her kunne det være "sjovt" hvis de turde gå ind og sige: Den spiller lige så godt mellemtone som en Gryphon Callisto 2100, eller noget i den retning. I som uafhængie anmeldere, skal være med til at blotlægge market, og finde ud af, hvad man, eksempelvis for mere af, for de sidste 21.000,- man skulle lægge oveni prisen for NADen, og op til den nye Accuphase E-212. Er jeg ude i hampen, eller kan nogen følge mig?
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 03 Oktober 2004 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. High Fy skrev:
| Det kunne være særdeles spændende, hvis i testede, lad os sige en NAD forstærker til 3500,- til 4000,- og sammenlignede "det bedste i kategorien", og gerne med navns/mærkers nævelse. Eksempelvis kunne High Fidelity skrive: "Denne Harman/Kadon forstærker (i 4000,- klassen) spiller faktisk så godt, at vi er bange for at midste vores troværdighed som anmeldere, da vi ikke har noget at brokke os over" Her kunne det være "sjovt" hvis de turde gå ind og sige: Den spiller lige så godt mellemtone som en Gryphon Callisto 2100, eller noget i den retning. I som uafhængie anmeldere, skal være med til at blotlægge market, og finde ud af, hvad man, eksempelvis for mere af, for de sidste 21.000,- man skulle lægge oveni prisen for NADen, og op til den nye Accuphase E-212. Er jeg ude i hampen, eller kan nogen følge mig? |
|
|
jeg kan til dels godt følge dig, desværre tror jeg kun der er en person på redaktionen der har den erfaring til at lave disse sammenligninger, og det er Redaktøren. Jeg har ikke hørt nær så mange high-end forstærkere, som fx Ronin og har derfor ikke samme sammenligningsgrundlag. Jeg kan kun relatere til hvordan jeg synes den spiller ift prisen, og hvad jeg ellers har hørt (i alle prisklasser) og det er stadig begrænset ..
Og som de andre har nævnt så er vi på vej med nogle mindre modeller, hvornår de kommer kan jeg ikke sige, men de kommer..
|
| Til top |
|
| |
m0tZ Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Oktober 2004 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ahhhhhh så kom der en af de billigere anmeldelser....Concept 10, og det var lige den jeg havde håbet på ville komme fra jer.
Alt respekt herfra  
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 05 Oktober 2004 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
m0tZ skrev:
ahhhhhh så kom der en af de billigere anmeldelser....Concept 10, og det var lige den jeg havde håbet på ville komme fra jer.
Alt respekt herfra   
|
|
|
Der jo ikke en anmeldelse, det er en nyhed så der står kun hvad hifiklubben stort set har skrevet.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 05 Oktober 2004 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
m0tZ skrev:
Alt respekt herfra   
|
|
|
Tak for rosen - men nyheder, hvad teksten om Concept 10 er, må IKKE betragtes som anmeldelser!!!!  Anmeldelser findes her: http://www.hifi4all.dk/content/anmeldelser_oversigt.asp
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Oktober 2004 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ville også have været en ret fattig anmeldelse  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |