| Sendt: 15 Oktober 2003 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
vilmann skrev:
Ok... En lille ting som længe har generet mig. Egentlig er det fløjtende ligegyldigt, men når det nu står på websiden skal det også være rigtigt.... ADMIN: whenever du ikke har andet at foretage dig (Yeah - Right!) kan du så ikke lige få årstallet til at blive 2003 igen? I den hvide vandrette bjælke øverst til højre lige under logo reklamer står der:
Tirsdag d. 14 Oktober 103
Serveren er 1900 år bagud! (det kan den ikke altså ikke - der må være et regnestykke der går galt et sted)
/vilmann |
|
|
Jeg skal lige vide... Jeg håber det er datoen lige under vores bannereklamer, og ikke datoen, som forumet skriver? Ellers f**ker serveren up!!! Er det derimod førstnævnte, kan jeg fortælle, at det er JavaScript, som aflæser den dato, som er angivet på din pc. Ændre du f.eks. datoen på pc´en vil datoen på hjemmesiden tilsvarende ændre sig.. Umiddelbart burde jeg have lavet det således at datoen udskrives direkte fra serveren, men der er jeg altså sprunget over hvor det var nemmest... Beklager, hvis det er til stor gene. Uanset hvad skal jeg kigge på det, og det er allerede tilføjet listen over de mange opdateringer, som kommer løbende. (det her er dog noget af det sidste) P.S. Med chance for at få "høvl" nu, så skal jeg også indskyde, at jeg primært har udviklet HIFI4ALL til at fungere i IE 5 og derover.
|