| Forfatter |
|
Johann Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et forslag til Hifi4all som jeg mener er en helt fantastisk hjemmeside.
Det er efterhånden blevet meget tit at folk spørger i forum om hvad de synes om de diverse hifi. Jeg synes at det kunne være cool at oprette en forumsektion, hvor en bruger kan oprette et bestemt fjernsyn hvad det nu kan være. og give det diverse stjerner, det "eneste" hifi4all behøvede at lave er muligheder for brugeren at give stjerner og evt. kommentarer.
Inspiration kan ses i edbpriser.dk
Der kan vi lave en kæmpe database om alle de hifi vi kender, om vi ejer dem eller har prøvet dem en enkelt gang eller to...
Der er så mange brugere af Hifi4all at det ville blive en yderst spændende database, evt. verdens største indenfor amatører hvor vi har vores meninger om hifi.
selvfølgelig har vi det i forvejen med vores forum, men det kunne være yderst flot at kunne oprette et billede, angive hvad det er for et hifi, derefter ville der komme muligheder for stjernegivning, f.eks. med fjernsyn kan man vælge billedkvalitet osv.
til sidst kan brugeren angive en kommentar.
det ville være vigtigt at have det kompakt, mener jeg, så for den bruger der kigger på indlægget, meget hurtigt få et overblik over for varen.
hvad synes i? Dette indlæg skal ikke ses som kritik af hifi4all eftersom jeg synes hjemmesiden er helt vildt god.

|
| Til top |
|
| |
HIFI_n00b Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det lyder som intet mindre end en genial ide !
__________________ Mvh Casper.
www.gamersforum.dk
|
| Til top |
|
| |
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke noget dårligt forslag omend det ville kræve en del arbejde at få det organiseret og overskueliggjort....
Godt forslag!
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det gode forslag, men det bliver ikke lige med det samme. ADMIN og jeg er ved at knække under det enorme arbejde, der sluger mindst 35 timer om ugen fra hver. Hertil kommer, at vi er det eneste online magasin, der aktivt opsøger og deltager i alle de pressemøder, messer og andre aktiviteter både i og uden for Danmark, vi overhovedet kan magte.
Vi bruger ufattelig meget energi på at hive oplysninger ud af branchen til vores nyheder og artikler, men da det i sidste ende er et fritidsprojekt, hvor vi selv putter store summer i, må vi overveje alle aktiviteter og nyinvesteringer meget nøje. Vi har faktisk en stor, sort sæk med fremragende ideer, som vi forfærdelig gerne ville berige siderne med, men vi må tage det i den fart, vi kan overkomme det.
Men hvad - der findes jo så meget nervemedicin idag, så hvorfor ikke..... ?

|
| Til top |
|
| |
HIFI_n00b Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe gutter, keep up the good work!
__________________ Mvh Casper.
www.gamersforum.dk
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lav en konto, så skal jeg nok donere et par 100 kr., så i kan få nogle af jeres udgifter dækket. Ikke fast brugerbetaling, bare hvis man har lyst - som tak for en kanon side..
|
| Til top |
|
| |
Johann Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Faktisk så startede en tendens i USA for nogle år siden at rekruttere folk der har interesse i hjemmeside lavning.
Der er utrolig mange IT-nørder der har intet at lave end at spille computerspil, så hvis i spørger, tror jeg helt sikkert at i kan få hjælp til hjemmesiden, det vil selvfølgelig stadig være jeres side, bare med lidt hjælp!
de 35 timer om ugen falder hurtigt ned, bare ved tilføjelse af et par stykker, selvfølgelig skal det være personer som i stoler på! det er der ingen tvivl om, men generalt er danskere folk som man kan stole på!
Men keep up the good work, ikke så fedt at i drukner i opgaver.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim F. skrev:
| Lav en konto, så skal jeg nok donere et par 100 kr., så i kan få nogle af jeres udgifter dækket. Ikke fast brugerbetaling, bare hvis man har lyst - som tak for en kanon side.. |
|
|
Ideen med en donationsfunktion er i sig selv ikke så tosset, og vi har da fået lign. forslag nogle gange. Mit svar er dog, at jeg for ALTING I VERDEN vil undgå, at der bliver nogen som helst form for brugerbetaling på hifi4all.dk!!! Politikken har fra start været, at det er de kommercielle annoncører, som skal biddrage til hifi4all.dk´s fortsatte overlevelse. Indtil videre går dette an. Personligt hader jeg betalingssites, med mindre det selvfølgelig er onlineshopper, så en donationsfunktion eller lign. bliver altså ikke aktuel - PUNKTUM! :O) Hvad angår nye tiltag, så nævner Redatøren det helt korrekt! Der er en masse gode ideer og nye tiltag i "godteposen" som vi hellere end gerne villle kunne realiserer allrede nu! Men det kræver bare lige..... pyyyyh!
|
| Til top |
|
| |
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mht. database ideen, er det jo bare et spørgsmål om, at få en med lidt hjemmeside kundskaber til at kigge på det. Kan da ikke passe at ingen af brugerne herinde, har sådanne kundskaber.
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved der inden længe kommer en test side her i DK hvor man netop kan anmelde og give stjerner, hvad den kommer til at hedde ved jeg ikke men den kommer op at køre efter denne weekend sagde programmøren.
Men lyt nu selv det er sku det bedste 
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Men lyt nu selv det er sku det bedste  |
|
|
Ja, selvfølgelig.
Men jeg har bare ikke tid til at rende rundt og lytte til alverdens produkter! Jeg ved ikke med dig..
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næh heller ikke mig og jeg skal tilmed køre over 100km hver vej for at finde noget der bare ligner godt grej  __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |