Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 22:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Nye indsigtsartikler? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Er der planer om nye indsigtsartikler?
Den nyeste er jo over et år gammel.
Jeg synes, det ville være fedt med flere af den slags artikler, jeg tror især, det vil være populært blandt HiFinovicer som jeg selv.

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Så skal man bare finde nogle folk med noget indsigt...

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Sveske skrev:
Jeg synes, det ville være fedt med flere af den slags artikler, jeg tror især, det vil være populært blandt HiFinovicer som jeg selv.

Det er bestemt et punkt der halter lidt.. Men vi har nogle småting undervejs, der er dog ingen dato for hvornår I/vi kan forvente at se noget nyt. Så det kan være om 2 måneder eller om 6 måneder.

Men har I nogen forslag til emner, så hører vi det gerne. og send gerne pr privat besked , jeg kan ikke garantere at jeg ser alle indlæg i denne tråd.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Så skal man bare finde nogle folk med noget indsigt...

Jeps og dem er der ikke mange af her, eller hva?

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 Maj 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
Sveske skrev:

Det er bestemt et punkt der halter lidt.. Men vi har nogle småting undervejs, der er dog ingen dato for hvornår I/vi kan forvente at se noget nyt. Så det kan være om 2 måneder eller om 6 måneder.

Men har I nogen forslag til emner, så hører vi det gerne. og send gerne pr privat besked , jeg kan ikke garantere at jeg ser alle indlæg i denne tråd.

Man kunne jo kigge blandt sidens brugere. Mit ummiddelbare indtryk er, at der blandt brugerne her på siden er en del specialviden. Måske man skulle kigge lidt længere end end egen næsetip, og evt kontakte brugere som man fra redaktionens side mener ligger inde med viden og evnerne til at formidle denne.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Man kunne jo kigge blandt sidens brugere.

Præcis - og dertil kan følgende med stor fordel benyttes: www.hifi4all.dk/job
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

mlunde_CA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2005
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Det er umiddelbart svært at have den rette indsigtsviden, når regler som "Du er ikke tilknyttet branchen kommercielt" står i vejen.. Jeg ville gerne se lidt artikler om HD skiver og afspillere, specielt de kommende dual-enheder.

Nu hvor jeg har sagt op, kan jeg hurtigt nævne at Samsungs BDP1200 ser rigtig godt ud, med HQV chipset og lynhurtige funktioner. Bedste BluRay til dato, men den har kun 6 mdrs. levetid ifølge Samsung USA. De kommer snart med en duo-maskine, og muligvis med en budget- og en higher end maskine. Hvorvidt de kan hackes til region 0 vides ikke. Sony kommer også med en ny BluRay til ca. halv pris af den nuværende.

Det kunne være lækkert med den slags info, men uden branche tilknytning bliver det enten gætværk eller plagiarisme?

Til top Vis mlunde_CA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mlunde_CA

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

mlunde_CA skrev:

Det er umiddelbart svært at have den rette indsigtsviden, når regler som "Du er ikke tilknyttet branchen kommercielt" står i vejen.. Jeg ville gerne se lidt artikler om HD skiver og afspillere, specielt de kommende dual-enheder.

Nu hvor jeg har sagt op, kan jeg hurtigt nævne at Samsungs BDP1200 ser rigtig godt ud, med HQV chipset og lynhurtige funktioner. Bedste BluRay til dato, men den har kun 6 mdrs. levetid ifølge Samsung USA. De kommer snart med en duo-maskine, og muligvis med en budget- og en higher end maskine. Hvorvidt de kan hackes til region 0 vides ikke. Sony kommer også med en ny BluRay til ca. halv pris af den nuværende.

Det kunne være lækkert med den slags info, men uden branche tilknytning bliver det enten gætværk eller plagiarisme?

jeg tror du misforstår hvad indsigtsartikler går ud på. Det du taler om er kendskab til nyheder og produkter generelt. Det indsigtsartiklerne går ud på, er fx en grundig gennemgang af hvad Blu-Ray og HD-DVD er, hvad forskellen er, hvilke fordele og ulemper der er osv.

Det kunne også være en der tog læseren en tur igennem en forstærker. Startende med strømforsyningen, og så langsomt bevægede sig gennem forstærkerens komponenter, fortalte hvordan den er bygget op osv. Det samme kunne gøres ved at skille en højttaler ad, og vise enhederne, kabinettet, delefiltret og fortælle om principper for højttalerbygning osv.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 Maj 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Hurtig skrev:
Man kunne jo kigge blandt sidens brugere.

Præcis - og dertil kan følgende med stor fordel benyttes: www.hifi4all.dk/job

Så må vi jo håbe at der er nogle meget kompetente folk der har lyst til at deltage... Og at de ikke er kommet til at sige deres mening alt for åbenlyst .

JensAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Fantastisk idé, Det ses jo ofte at mange har misforstået småting hvilket bevirker ganske lange diskussioner om egentlige fakta. Personligt synes jeg at indsigtsartikler vil være ideelt som sammen tweaks, forbedring og anbefalinger vil gøre siden optimal.

Yamaha cdx 495
Yamaha dvd s550
Squeezebox
Til top Vis JensAndersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensAndersen

Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

En indsigtsartikel om fladskærme ville være ideel. En del brugere ved meget om det herinde (indehaveren af flatpanels.dk tror jeg også er her), så det kunne være godt at få det lidt på banen. Den sidste indsigts artikel er vist fra philips og meget gammel, og så vidt jeg kan se holder den ikke helt vand længere. Samtidig er det vel et af de emner der bliver oprettet flest nye tråde om hele tiden. Det kunne være en god begynder folk kunne blive vist hen til, inden de spørger alt for meget. 
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes