| Sendt: 24 August 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i længere tid undret mig over hvordan H4A "sortere" blandt importører som gerne vil have deres nye produkter ind her på H4A, for der er da en klar tendens til at det er hvad jeg vil kalde "FONA" varer som dominere på nyheds siden og de store tunge og mere spendende produlter er der meget få af. Nu ved jeg at der er importører som har sendt materiale til H4A som nyheder, men har ikke fået det lagt ind og det var netop nogle spændende produkter Jeg vil IKKE informere hvem jeg taler om, men kun sige at det er en mindre forretning her i landet hvor jeg kender ejeren privat.
Er jeg den eneste som er ved at være træt af at blive informeret om nye clockradioer og "porsche" mp3 afspillere osv, og egenligt meget hellere vil have nyheder om nye cdafspillere, surroundprocessoere, rør og trans. forstærkere og alle fra middelklassen og op efter og ikke alle de der BILKA produkter 
Tager man så et kig på anmelder siden, ja så er billede noget helt andet og det kan sku ikke andet end få mig til at tænke................. Skal importører betale for at få deres nye produkter ind som nyheder her på siden?????????????
Det kan også være at H4A mener at det er deres brugere som de hendvender sig til med sådanne produkter på nyheds siden, men så igen forstår jeg ikke at de anmelder produkter i en helt anden prisklasse 
Syntes at det er et fedt forum, men mangler noget mere inspiration på nyhedssiden fra H4A, det er lidt lige som at købe et HiFi blad, lidt for de forskellige artikler, men også for at se hvad der er af fede nyheds reklamer Så HiFi4ALL kom lige ind i kampen 
__________________ Vin & Vinyl
|