| Sendt: 18 Juli 2010 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man forundres over den måde, hvorpå redaktionen sætter hindringer i vejen for et suverænt handels-sted for os garvede entusiaster. Finder redaktionen at der er for mange køb/salgsannoncer under samme mailadresse, ja så slettes alt med begrundelsen: Du er forhandler.
Hvis man så kommenterer sletningerne, så udelukkes man fra siden. Det er uholdbart ! Så vidt jeg kan se, har mange af os en hel del annoncer kørende på samme tid. Det står jo heller ikke angivet i regelsættet, at man kun må have et bestemt antal annoncer på samme tid.
Når man så, i lyset af den ret begrænsede mulighed for billedupload, frisker sine billeder op med lidt farver og rammer for at gøre opmærksom på tilstedeværelsen, ja så beskyldes man igen for at være forhandler. I min verden er en forhandler en professionel, momsregistreret forhandler. Ikke en entusiast som blot sælger og køber forskellige apparater når lejligheden byder sig.
Jeg kender til en del flere eksempler som mine fra bekendte. Måske det er tid, at vi selv etablerer en ny og knap så diktatorisk salgsside for os som ønsker at handle med mere end et apparat ad gangen ?
Det kan jo også undre mig, at tidligere skribenter fra div. hifi-blade sagtens kan få lov at have f.eks. 10-12 annoncer kørende på samme tid. Måske redaktionen gør forskel på folk ?
Det synes at være tilfældet...
Fra en nu udelukket entusiast. VINTAGEAUDIO
|