| Forfatter |
|
S.R.S Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 28 Marts 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg savner en oversigt over de indlæg man selv har oprettet og de indlæg man selv har posted i.
Det er SÅ tit (i hvert fald i mit tilfælde), at man glemmer det sidste svar man postede, hvor det ligger henne osv., en sådan oversigt ville gøre det hele meget mere overskueligt. Evt. med de normale "Nye indlæg" ikoner osv. :)
Det er måske bare en funktion jeg har overset (så vidt jeg ved er det her forum baseret på Schnitz forum eller sådan noget og der findes den funktion vist nok ikke)? __________________ - Den lille HiFi Gnom
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 29 Marts 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.R.S skrev:
|
Jeg savner en oversigt over de indlæg man selv har oprettet og de indlæg man selv har posted i.
Det er SÅ tit (i hvert fald i mit tilfælde), at man glemmer det sidste svar man postede, hvor det ligger henne osv., en sådan oversigt ville gøre det hele meget mere overskueligt. Evt. med de normale "Nye indlæg" ikoner osv. :)
Det er måske bare en funktion jeg har overset (så vidt jeg ved er det her forum baseret på Schnitz forum eller sådan noget og der findes den funktion vist nok ikke)? |
|
|
Jeg er ikke helt med på dit ønske, kan du uddybe lidt nærmere?  Forummet er ikke et Snitz Forum, men af anden fabrikat!
|
| Til top |
|
| |
S.R.S Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2004 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men det minder meget om Snitz :)
Anyways, jeg har lige taget et lille screendump. Det er nok mere forståeligt:
http://srs.haz.dk/billeder/andre/screendump.jpg
Note: Det kan godt være det her pic ændrer sig om en uges tid eller lign., jeg bruger min screendump.jpg til lidt af hvert :D Bare så i ved det :D
Og så vil jeg forresten sige det er fedt med så hurtige admins herinde :) __________________ - Den lille HiFi Gnom
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 29 Marts 2004 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi har jo noget der minder en smule om det du mener, hvis du klikker på knappen "søg" under dit eget indlæg, så kan du søge på indlæg du selv har skrevet, eller indlæg skrevet af andre brugere.
|
| Til top |
|
| |
Brian73 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 29 Marts 2004 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa du kan da bare bruge søge funktionen, søg på dit eget brugernavn.
måske for simpelt 
Mvh Brian
Edit.: for sent på den
|
| Til top |
|
| |
S.R.S Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2004 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mmmmtjaaaa, men det ville stadig være hyggelig med sådan en oversigt, som jeg nu er vant til på www.overclocking.dk
Det er jo tit jeg ser et indlæg på forsiden og dumper en kommentar og er der så nogen der skriver noget tilbage, tja, så får jeg sq ikke tjecket op på det, fordi jeg ikke kan huske den præcis titel på indlægget eller i hvilket forum det ligger... __________________ - Den lille HiFi Gnom
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Marts 2004 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.R.S skrev:
|
Mmmmtjaaaa, men det ville stadig være hyggelig med sådan en oversigt, som jeg nu er vant til på www.overclocking.dk
Det er jo tit jeg ser et indlæg på forsiden og dumper en kommentar og er der så nogen der skriver noget tilbage, tja, så får jeg sq ikke tjecket op på det, fordi jeg ikke kan huske den præcis titel på indlægget eller i hvilket forum det ligger...
|
|
|
Ideen er fin nok, og via søgningen er resultatet næsten det samme. Af samme årsag, vil jeg forsøge at tilføje et nyt punkt i navigationspanelt, noget i retningen af "mine tråde" eller lign. Resultat vil i dit tilfælde være, når du klikker (prøv): Mine tråde
|
| Til top |
|
| |
S.R.S Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2004 kl. 01:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
S.R.S skrev:
|
Det er jo tit jeg ser et indlæg på forsiden og dumper en kommentar og er der så nogen der skriver noget tilbage, tja, så får jeg sq ikke tjecket op på det, fordi jeg ikke kan huske den præcis titel på indlægget eller i hvilket forum det ligger...
|
|
|
Ideen er fin nok, og via søgningen er resultatet næsten det samme.
Af samme årsag, vil jeg forsøge at tilføje et nyt punkt i navigationspanelt, noget i retningen af "mine tråde" eller lign.
Resultat vil i dit tilfælde være, når du klikker (prøv): Mine tråde
|
|
|
Hallo mand, det der er top nice!
Thums up :) __________________ - Den lille HiFi Gnom
|
| Til top |
|
| |
S.R.S Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 02:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den blev da ikke glemt den her, gjorde den?
__________________ - Den lille HiFi Gnom
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 02:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
I farten jo...
Men jeg kigger på det allerede i morgen! 
|
| Til top |
|
| |
S.R.S Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt så :)
__________________ - Den lille HiFi Gnom
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Maj 2004 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er funktionen tilføjet under "Mine Indlæg i navigationspanelet - tak for forslaget!
|
| Til top |
|
| |