| Sendt: 13 November 2015 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svaret Jan. Jeg er nu ikke så nervøs for det. Heller ikke at fortælle om det. Hvis de solgte mig en Porsche, men jeg i forvejen vidste, at det var en VW-UP, blot at den var 10.000,- kr. billigere end en UP i Danmark, tja.... så havde jeg jo købt en UP og sparet 10K. Du har købt et kabel af god kvalitet i den analytiske ende, og er bevidst omkring, at det IKKE er et NO. Så er det egentlig vel også bedøvende ligegyldigt, hvad der står på det, og hvordan det er pakket ind. En go´ handel er vel en go´ handel  . Har en DAC på vej hjem derudefra. Navnet kendes ikke (altså intet kopinavn hér), men den kan åbenbart alt. Coax, optisk, AES/EBU samt USB, fra 16bit/32KHz til 32bit/384KHz + DSD 64 & 128. Derudover har den (dog kun 16bit) Bluetooth 4.0 med rækkevidde på op til 7 meter. Den lander lige under 3.000,- kr. med told og moms. Med de priser, der "cykler" rundt i branchen på den slags gear, synes jeg, det er en fremragende deal, Kinesisk eller ikke  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|