Forfatter |
|
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
Sendt: 01 Juni 2004 kl. 02:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey all..
Er disse bøffer gode til prisen? (vidst ca. 550,-).. jeg skal bruge dem til min mp3-afspiller og jeg ønsker nogle bøffer som er lukket, har god bass..og som har et cool design (helst sølv)..er disse dét som jeg søger?
-vil meget gerne høre, hvis der er nogen som har hørt dem eller som selv har dem, om jeres mening...¿
Mvh. /Malik
|
Til top |
|
|
Guiron Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 84
|
Sendt: 01 Juni 2004 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har set sæt HD202 og selve designet af de to ser ud til at være det samme. Jeg har det problem, at jeg faktisk får ondt i ørerne af at have mine på i mere end ca. 20 minutter. (Og nej, har faktisk ikke flyveører, eller specielt store eller noget. )
Det er noget træls, da de spiller formidabelt men får dem jo stort set ikke brugt pga. det med ørerne. Så vil da lige anbefale dig at prøve dem på i en butik, og mere end bare fem minutter.
/Kristian __________________ /Kristian Skjødt
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

|
Sendt: 01 Juni 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guiron skrev:
Har set sæt HD202 og selve designet af de to ser ud til at være det samme. Jeg har det problem, at jeg faktisk får ondt i ørerne af at have mine på i mere end ca. 20 minutter. (Og nej, har faktisk ikke flyveører, eller specielt store eller noget. )
Det er noget træls, da de spiller formidabelt men får dem jo stort set ikke brugt pga. det med ørerne. Så vil da lige anbefale dig at prøve dem på i en butik, og mere end bare fem minutter.
/Kristian
|
|
|
Okay, tak for tippet..! ..men jeg har så det problem at jeg endnu ikke har fundet et sted hvor man kan lytte til dem? -nogen som kender et sted..?
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen som kender disse hovedtlf.'er? eller kan fortælle hvor man kan få et lyt med dem?
|
Til top |
|
|
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
Sendt: 05 Juni 2004 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv (en større) Fona eller hifiklub
/U.
|
Til top |
|
|
Schriver Lukket konto

Lukket efter egen anmodning
Bruger siden: 14 Marts 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 96
|
Sendt: 05 Juni 2004 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juni 2004 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Schriver skrev:
Hej Malik.
Jeg har et sät HD212 Pro. Fordelen er det er en lukket model - dvs. lyden holdes inde i kapslerne og du forstyrrer ikke dine omgivelser. De spiller godt til prisen. Har sammenlignet med AKG K-55 som også er lukket og HD212 PROerne er bedre. Jeg tror de vil fungere godt med en MP3 spiller.
De skal spilles til da de lyder lidt mörke i starten. Men ellers er der knald på bassen. Jeg får ikke ondt af dem. Jeg köbte dem hos netonnet.se for 449.- SEK plus forsendelse (ca 50,- tror jeg). Så konklusionen er, at dem anbefaler jeg.
Mvh Sören
|
|
|
Hej Søren
Super fedt, det lige dem jeg mangler...lukket og knald på bassen  -men jeg håber på at jeg lige kan få et prøve-lyt alligevel' for at være sikker 
Tak for indlæg'et 
Mvh. /Malik
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juni 2004 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Prøv (en større) Fona eller hifiklub
/U. |
|
|
Okay..jeg har set dem i electric city...og der kunne jeg ikke få et prøve lyt (de havde ingen demo-tlf'er..og hvis de sku åbne den pakke dér og jeg ikke var interesseret, så havde de et sæt som ikke kunne sælges - sagde de/han)..
-men jeg må bare prøve videre..og håbe på at finde et sted 
Mvh. /Malik
|
Til top |
|
|
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
Sendt: 05 Juni 2004 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz skrev:
...og hvis de sku åbne den pakke dér og jeg ikke var
interesseret, så havde de et sæt som ikke kunne sælges - sagde de/
han)... |
|
|
Sludder. Sennheiser's æsker er nemme at lukke igen og du kan ikke
se det bagefter  Hvor der er vilje er der vej....
/U.
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juni 2004 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
flaz skrev:
...og hvis de sku åbne den pakke dér og jeg ikke var interesseret, så havde de et sæt som ikke kunne sælges - sagde de/ han)... |
|
|
Sludder. Sennheiser's æsker er nemme at lukke igen og du kan ikke se det bagefter Hvor der er vilje er der vej....
/U. |
|
|
hehe..okay, jeg vil nu ikke begynde at diskutere med dem derinde. jeg håber bare på at de er flinkere de andre steder 
|
Til top |
|
|