Forfatter |
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle der har prøvet dette kabel? Jeg har hørt gode ting om det! Er de 3 meter fast, 2*1.5m ?Det ville da give mest mening! Ellers er det lige lidt over min prisklasse!
http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1|p|61|61|3519|pdetail
Linket virker ikke direkte, kun hvis man laver kopier/indsæt.
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Jeg benytter et sæt til mine Evidencer og er rigtig godt tilfreds med dem. Mine er 2 * 3 m Men jeg kan se på den kasse de var i, at de fås i 0.6, 1, 1.5, 2, 2.5, 3 og 4 m
De har dog ikke bi-wire, men jeg testede sammen med et noget dyrere sæt der havde det og jeg syntes forskellen var så lille så jeg lige så godt kunne vælge OMNI3 og så spare pengene.
Eneste kritikpunkt er at de er meget stive i det. De lægger sig ikke fladet hen ad gulvet, så jeg har mine kravlende hen af væggen... Men skal have dem skjult på en eller anden måde.
Men som sagt jeg er glad for dem... men det skal så også lige siges at det er mit første kabel så har ikke så meget at sammenligne med. Men jeg hører ikke til de personer der ned i mindste detajle kan høre forskel på to kabler og iøvrigt går vildt op i det...
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Det er 2x3m de mener med "3m. 1299,-" jeg har haft det hjemme på besøg, da jeg selv skulle bruge et SingelWire til mine nuværrende højtalere, men faldt rimlig hurtigt tilbage til min Prime RSC 1000 igen, syns ikke rigtigt der var "hul" nok igennem kablet, lige som om der blev lagt et slør over diskant og mellemtone, men syns da du skal tage en lytter på dit eget udstyr med kablet, hvis du har lyst og ikke bor så langt væk fra Århus af, kan vi ved samme lejlighed da godt finde ud af noget med mit kabel, jeg kunne jo komme forbi dig og vi kunne sammenligne dem, syns jeg har set Prime RSC 1000 til omkring 300,- pr.m et eller andet sted, det er billigt nok, jeg gav selv 450,- pr.m.
|
Til top |
|
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B: Har også set annoncen med Prime RSC 1000, men er det ikke i fast længde, og termineret fra fabrikken?
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for tilbudet Bjørn, det bliver dog ikke før til efteråret hvor jeg skal have nye HT..
Du synes altså at Prime RSC 1000 er et bedre kabel? Men det er både ældre og billigere...er der noget jeg har misforstået her?
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juni 2004 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Tak for tilbudet Bjørn, det bliver dog ikke før til efteråret hvor jeg skal have nye HT..
Du synes altså at Prime RSC 1000 er et bedre kabel? Men det er både ældre og billigere...er der noget jeg har misforstået her?
|
|
|
Ældre Ja, men billigere nej, 2x3m Prime RSC1000 kostede mig 2700,- aka 450,- Pr.m.
Men jeg syns stadigvæk at du skal lytte dig frem, og husk nu der er også andre kabel mærker end lige TaraLabs, ja det lyder måske åndsvagt når en som kun ejer TaraLabs kabler siger det, men sandt er det da..
Men du skal bare sige til hvis du vil lytte mit kabel en dag..

|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juni 2004 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti-5000 skrev:
Bjørn B: Har også set annoncen med Prime RSC 1000, men er det ikke i fast længde, og termineret fra fabrikken? |
|
|
Da jeg i sin tid købte det, var det ikke termineret, og længden kunne jeg selv bestemme, men det kan da godt være der er nogle derude der sælger dem i termineret tilstand, det er jo kun godt nok, hvis man da vil udnytte det til BiWiring, det er jo et BiWirings kabel...

|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juni 2004 kl. 02:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også set på Dali's kabler og på det "lille" fra Harmonic Tech. Tak for tipsene og tilbudet Bjørn!
|
Til top |
|
|