| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen,
Jeg kender ikke til hvordan dit AudioNote lyder, men sidst jeg hørte det nede hos Anders hos Consult syntes jeg det lød godt, men det var jo kun et kort lyt! Men jeg tror IKKE at du skal give det skylden.
Til gengæld kender jeg 250 og signature ret godt, ”min mening” og det er IKKE nogle af mine favoritter! Særligt ikke 2.1 men på dine højttaler vil den virke fint, jeg ved at 1.0 her en meget afrundet måde at spille på, den er baseret på den gamle Harman/Kardon AP-2500, den lyder godt, og vil i mange tilfælde være en god partner til 250, så de kan blive tæmmet lidt.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at låne en anden forforstærker, for at høre om ikke det ændre en del.
Mht. til dit rum ”de andre indlæg” så tror jer ikke at du har overdæmpet det, det kunne dog se ud som om din trappe kunne virke som en fæld bas fælde? Men det ville resultere i at du ikke fik nok dybbas og syntes der var for meget mellemtone/midbas.
En ting der virker overraskende godt på 250èr!? Er at vinkle dem fremover! Prøv at sætte et par klodser under de bagerste fødder, så du fornemmer at du får diskanten til at pege dig i hovedet, da den har det med at spille lidt henover hovedet, da den sidder så højt oppe.
Sidste løsning!? Hvis du har mod på det, kan du ændre 250èrne til nogle af de andre der har været!? en CC. LE, JUBI. Det er dog noget af et arbejde, men hvis du vil så send en PM, da jeg har alle de forskellige diagrammer på dem.
Peter
|