Forfatter |
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

|
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, her er priserne, inkl rabat.....
hertil kommer 15$ i fragt,(fordeles på alle ordre) + ca 45 kroner til dem der skal have det sendt.
resten kan afhentes hos mig, eller alternativt OdenseC, SØ eller anden aftalt sted i odense.
To get 50% OFF just team up with your friends... order 5 or more pairs (any TMC cable and any length) (lengths over 3 meter/pair count as 2 pairs) Email us your order sales@the-music-cable.com and we will quote you the 50% discount for the purchase.
With 50% discount: Yellow Label Interconnects @US$90 per meter pair ( 0.5 meter pair = US$64 per pair ) White Label Interconnects @US$80 per meter pair ( 0.5 meter pair = US$57 per pair ) Truly Balanced XLR/XLR @US$160 per meter pair ( 0.5 meter pair = US$114 per pair )
Gold Label Reference Speaker cable @US$75 per meter pair (single wire) Gold Label Reference Speaker Cable @US$150 per meter pair (Truly External Bi Wire Set) __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
well, har snakket med King ( en af ejerne fra TMC, hvis han da ikke er den eneste, i dont know ) om at man måske kunne få nogle kabler til danmark som Demo da jeg kan forstå der er mange der ikke ønsker at købe noget de ikke kan komme til at høre.... men jeg ved ikke hvor stor efterspørgelsen er..... men smid lidt feedback......
// ouT
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
De kunne da bestemt være et rigtig lækkert i'ni'tiv med et sæt demo'er i DK! Hatten af for det, hvis det kunne arrangeres.
- BR
|
Til top |
|
|
Gumle Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

|
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen det lyder da herligt.. nu er det intet krav at man erfra odense, resten af landet må også gerne være med  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som en super ide. Jeg står nemlig og skal bruge et digital kabel fra dvd til forstærker. Så vidt jeg har kunne læse mig frem til er det white label jeg skal have eller er det forkert? __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ikke helt... white er stadig et alm rca signal kabel. det er ikke et digital kabel som sådan , men er beregnet til at overfører signal fra eks cd til forforstærker.
så du vil kun kunne få 2.0 lyd ud fra din dvd med et white.
EDIT: her var jeg galt på den.... se svaret fra TMC på side to... white kan GODT bruges som digital kabel  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
ikke helt... white er stadig et alm rca signal kabel. det er ikke et digital kabel som sådan , men er beregnet til at overfører signal fra eks cd til forforstærker.
|
|
|
det er vidst ikke helt rigtigt.. hvis du læser det der står ude i venstre side:
We recommend our |
White Label |
for all other connections including digital applications |
Jeg forstår også på teksten at "White Label" kan bruges som coaxialt kabel.
|
Til top |
|
|
peewee© Forum Bruger

|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da en skam. Og de har ikke lavet noget digitalt eller hva' ?
__________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
peewee© Forum Bruger

|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
kim olsen skrev:
|
|
|
We recommend our |
White Label |
|
|
|
ok nu er jeg ikke med mere kan det bruges eller kan det ikke bruges til digital, nogen der ved det __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
peewee© skrev:
witzel skrev:
kim olsen skrev:
|
|
|
We recommend our |
White Label |
|
|
|
ok nu er jeg ikke med mere kan det bruges eller kan det ikke bruges til digital, nogen der ved det
|
|
|
det er ihvertfald min klare overbevisning. men for at være helt sikker har jeg sendt en mail til King. Jeg vender tilbage så snart der er svar
|
Til top |
|
|
peewee© Forum Bruger

|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej witzel,
Mange tak skal du have, er spændt på at høre hans svar __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Spurnaldo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
With 50% discount: Yellow Label Interconnects @US$90 per meter pair ( 0.5 meter pair = US$64 per pair ) White Label Interconnects @US$80 per meter pair ( 0.5 meter pair = US$57 per pair ) Truly Balanced XLR/XLR @US$160 per meter pair ( 0.5 meter pair = US$114 per pair )
er jeg den eneste der med min basismatematikviden fra folkeskolen undrer mig meget over priserne efter 50 % rabat ?
Er der noget jeg har overset ?
P.S jeg kan teste det digitalsjov iaften hvis det skal være, da jeg i forvejen har et white label.
|
Til top |
|
|
hajen71 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 207
|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
kunne godt være interesseret i et gold label reference speaker kabel....
men... er der nogen der kan beskrive lyden i et sådan kabel... kender nemlig ikke særlig meget til kablet....
hilsen h
|
Til top |
|
|
hifinørden Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 105
|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi skal også lige huske at der skal lægges told og moms oveni priserne. det kan ændre billedet en lille smule. man kan ikke være sikker på at Told & Skat overser pakken, og 2,4% + 25% rykker også prisen en smule den grimme vej.
__________________ Mvh Thomas.
Onkyo Integra A-9911 + Hjemmebyg der snart skal forbedres...
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spurnaldo skrev:
er jeg den eneste der med min basismatematikviden fra folkeskolen undrer mig meget over priserne efter 50 % rabat ?
P.S jeg kan teste det digitalsjov iaften hvis det skal være, da jeg i forvejen har et white label.
|
|
|
forstår ikke helt hvad du mener.. de viste priser er jo EFTER 50% rabat, og tallene i parantes er ved 0,5m kabler, hvor de andre priser er for 1m kabler
|
Til top |
|
|
peewee© Forum Bruger

|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spurnaldo skrev:
|
|
|
Du må gerne teste dit white kabel, hvad synes du ellers om det kabel? __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Spurnaldo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Spurnaldo skrev:
|
|
|
forstår ikke helt hvad du mener.. de viste priser er jo EFTER 50% rabat, og tallene i parantes er ved 0,5m kabler, hvor de andre priser er for 1m kabler
|
|
|
på deres hjemmeside - x 0.5 meter pair (ONLY US$80)
|
Til top |
|
|