Hey!
Jeg er den lykkelige ejer af følgende:
Amp.: Technics SU-A808
CD: Technics SJ-PG390
Amp. => HT kabler: Tara Labs Omni kabel (biwire)
HT: JAMO D-590
CD => amp.: Qunex 3
Listepris hedder 20K.
Jeg bruger nogle spikes (som fuldte med mine HT'er), og som har en "fod/hylster" som spiken går ned i (for at skåne mit trægulv). Selve spiken er skruet op i HTerne og er af metal eller noget lignende. Hylsteret som de bliver sat ned i er af plastik.
Da jeg er første års lærling, og ikke bor hjemme er der ikke flere penge end jeg liiige kan overkomme at bruge, men i dag faldt jeg over dette:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=518018287&n=70259662 8&pn=702597224
4 stk. messing-spikes til 59 kr, men nu ved vi jo hvordan T-Hansens kvalitet ofte er 
Vil jeg få nogen fordel ud af at udskifte dem, tror I? De er pænere, men tror I, at det er alt jeg får ud af det?
De er af messing som der står... alle snakker om kobber. Noget jeg skal hænge mig i? HTerne står som sagt på et trægulv.
Hvad med min CD/MD/tuner/amp. og DVD? Kan de svare sig at ofre nogle spikes på det? Er jeg sikker på en gevist? Spørger her fordi det er billigere at spørge jer, end at købe dem - uden gevinst...
Jeg læste et sted at et par industrikabler eller noget andet netledning der var godt afskærmet, skulle være noget at gå efter, men hvor meget er der egentligt at vinde? Tror I, en dødelig som mig, kan høre forskel? (standard netkabel vs. godt afskærmet) - man fristes jo til - blankt - at svare "ja", men men men...
Come on, folks! De der spikes fangede min opmærksomhed og netkablet... well... man vil jo gerne presse citronen... :)
På forhånd tak, og fortsat god sommer og aften.
----
Michael J.