| Sendt: 22 September 2003 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg (regner med) jeg skal ud og have noget nyt højtalerkabel. Lige nu bruger jeg noget tykt gennemsigtig "standardkabel". Til at starte med, nøjes jeg med at købe nye kabler til fronthøjtalerne (2 x 5m), men senere regner jeg også med at centeren (3m) og baghøjtalerne (2 x 10m) skal have nye kabler.
Front: Dali 8008 (biwiring)
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Jeg har lidt svært ved at beslutte mig, hvilke kabler jeg skal købe. Samlet til fronthøjtalerne og centeren, havde jeg planlagt at kablerne max skal koste 80/pr. meter og til baghøjtalerne max 40kr/pr. meter.
Er der nogen der har nogle bud på hvilke kabler jeg skulle investere i?
Til fronthøjtalerne har jeg overvejet at beholde mit nuværende kabel til bunden, og så investere i noget Dali Red Wave, eller noget Chord Carnival til toppen.
Til baghøjtalerne og centerhøjtalerne har jeg igen overvejet Chord Carnival (ved baghøjtalerne skal kablerne være hvide).
Det skal lige siges, at jeg aldrig selv har hørt Carnival, men har snakket med nogen, som igen har snakket med nogen (...) som siger at det skulle være nogle gode kabler til prisen.
Nogle kommentarer, eller råd?
Jeg ville foretrække hvis det er hos HiFi-klubben, eller fra en dansk web-butik med billeder...
|