| Forfatter |
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 25 September 2003 kl. 01:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg var lige inde hos en ven og har lige fået nye kabler ineconneter Pofigold pga 300 rca til Ca. 499; Kr. De er med denne mdrs Hi Fidelity i kabel test. Sådan nogle tror jeg jeg skal have! Der er så meget smæk og rum på dem! De er utrolig skarpe og glimmerende til Rock musik. Er der nogle der har dem?
|
| Til top |
|
| |
Don Räß Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 25 September 2003 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2003 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cool Rasmus! Det er godt nok billigt! De lyder godt!
|
| Til top |
|
| |
Skov Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 139
|
| Sendt: 26 September 2003 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
tror bare ik de sender til andre lande end uk for når man kommer til bestilling kan man kun vælge uk
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2003 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det ser sådan ud! Damn, det var også for godt til at være sandt!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2003 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay jeg skrev en mail til det firma. De sende til DK, det koster bare fire pund oveni, stadig billigt!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Oktober 2003 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit Profigold kabel ankom igår med posten fra UK ( det tog 3 dage! ) og det kostede 29 £ alt inkluderet. Jeg spiller på en Denon 1500 R, denon 3000 dvd ( snart en 2200, forhåbentlig næste weekend! ) og et par Dali 202 ht på soundstyle standere.
Det er et rigtig lækkert kabel, der er tungt. Solidt lavet. Og stikkene er wbt stik der kan skrues fast på phono udgangene. Meget fedt-
Det førsten jeg ladge mærke til i forhold til mit gamle kabel ( Tara labs prism 8 til 250 ; kr./M) var at S lyde blev meget mindre udtalt! Der var mere vægt bagved stemmer. Elguitarer lyder mere rigtigt-Det er også et utroligt hutigt kabel-bassen blev bedre-Og det er som om alting rykker lidt nærmere i lydbilledet! Et rigtig godt kabel til prisen.
|
| Til top |
|
| |
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil også lige give thumbs up til Audiovisualonline.co.uk
Bestilte kabler fra dem i fredags, fik dem i dag med morgenposten.
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har det som supervhs kabel til min Laserdiskafspiller håber det fungere fint når min laserdiskafspiller kommer i weekenden.
|
| Til top |
|
| |
audiovisualonli Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 04:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Martin H N Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 11 Januar 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv lige købt mig et Profigold PGD 4000 Coaxial kabel til mellem min DVD og reciever. Jeg gav 400 kr for det i ekspert, og fik lovet at få pengen tilbage hvis jeg ikke kunne høre mærkbar ændring.
Sagen er så, at det kan jeg rent faktisk ikke. Jeg har et billigt Optisk kabel fra A-Z siddende (til 100 kr). Begge kabler er sat til min reciever og DVD, og når jeg skifter mellem kabler på min reciever midt i en sang/film (Kan sætte on/off på hvilken port recieveren skal bruge signal fra - optisk/coaxial), kan jeg ikke rigtig høre nogen nævnværdig forskel...
Er det bare mig som stinker med hørelse, eller skal et kabel "spilles" til først? Hvordan skal jeg eventuelt bedst teste det - CD/Musik DVD/Film, og hvad er det jeg specielt skal lytte efter? Umiddelbart virker det til, at der er lidt mere volume på Coaxialkablet, men det er lidt.
**Det skal siges, at da jeg købte nyt og bedre kabel til min CD afspiller kunne jeg sagtens høre og finde en forskel, men jeg har virkelig problemer med dette Coaxial. __________________ Med the Beatles var 2 +2 = 40.
|
| Til top |
|
| |