| Sendt: 26 September 2003 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Disse kabler er ganske fine!.. de har god "hul" igennem, masser af fine detaljer og fin opløsning..
Dog kan de på noget udstyr have en tendens til det lyse... samt en lidt tynd bund!.. perspektiv især dybde høres også lidt bedre på andre kabler..
Jeg har selv prøvet dem og det med Lc Grej.. samt Audiolab.. her gav det en lidt tynd bund og en lettere tendens til det kølige.. men ellere meget åben og velopløst gengivelse..
Med lysere eller mere neutralt klingende udstyr er det nok en god ide at undgå sølv belagte kabler som disse!.. og gå efter solidcore kobber!!.. det har jeg gjort!..( og det i en helt anden klasse ly & prismæssigt!!)
Men ingen tvivl om at det er gode kabler til prisen!! skal man have noget væsentligt bedre må man betale meget dyrt for det skal lige siges!..
Jeg anvender det dog ofte som intern kabelføring i højtalere jeg laver til folk.. her er det kanon til prisen.. og opføre sig lidt anderledes efter delefiltret.. her er det bare rigtig godt!!.. bassen er stram, dyb og god! toppen ren og opløst, detaljeret og uden hårdhed.. mellemtonen er velafbalanceret åben og rigtig...
Men som leder af det samlede signal fra forstærker til højtaler er det kun ok til prisen!.. og til få kr. mere pr./m. findes dog efter min mening lidt bedre alternativer!..
Men det er ikke dårligt!!.. sålænge dit udstyr bare ikke tendere det lyse eller meget neutrale, eller du i forvejen grundet enten andre kabler og eller udstyr samt højtalere har en letvægtig eller tynd bund..
mvh.
|