Hvis der er nogen her, der kender til alternativer til disse i samme prisklasse eller billigere, eller har erfaring med ovenstående vil jeg meget gerne høre fra jer.
Bruger siden: 20 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 10 Oktober 2003 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
Hej DEMOS
Jeg bruger selv WM-acoustics til mit grej, undtagen min Rega pladespiller, der "selvfølgelig" står på Rega's eget vægophæng.
WM-acoustics ophænget fungerer glimrende, men læg mærke til, at der er grænser for hvor meget du kan læsse på den hærdede glashylde (selvom den er høj).
Jeg går selvfølgelig ud fra, at din væg er mursten eller lign. Ellers skal du nok have en anden løsning...
Bruger siden: 01 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 10 Oktober 2003 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
Tak for svaret!
MBEN skrev:
WM-acoustics ophænget fungerer glimrende, men læg mærke til, at der er grænser for hvor meget du kan læsse på den hærdede glashylde (selvom den er høj).
Tænker du på noget andet end vægten, fordi mit udstyr burde sagtens kunne holde sig under de 40 kg. som hylden er opgivet til at kunne klare.
MBEN skrev:
Jeg går selvfølgelig ud fra, at din væg er mursten eller lign. Ellers skal du nok have en anden løsning...
Den er beton, så jeg går ikke ud fra at der burde være nogle problemer.
Bruger siden: 20 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
Hej igen DEMOS
Undskyld den lange svartid, men jeg har holdt mig en lille efterårsferie UDEN PC'en.
Jeg er sikker på, at du med en betonvæg ikke vil få nogle problemer med WM-acoustics ophænget. Så længe beslaget til hylden kan sidde solidt forankret i en solid væg, er det en rigtig fin løsning.
Bruger siden: 19 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 11
Sendt: 26 September 2005 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
A propos - var i Hifi-klubben for at købe VM Acoustics S3 men de fortalte at varen var i restordre, og de forventede først at få skidtet hjem engang i december
Er der nogen af jer der kender andre steder i Kbh-området der forhandler varen -eller noget lignende??
Bruger siden: 19 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 11
Sendt: 26 September 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
Nå, hurtig opfølgning.. de forhandles kun i DK af HIFI-klubben, men har lige ringet til HIFI-klubben på Nørrebro, og de havde et par stykker tilbage (dog kun S1, dvs enkelthylde).
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum