| Forfatter |
|
Jakob K Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 28 December 2005 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey people..
Tænkte på om i kendte nogle online shops i USA, hvor man biligt kan købe Nordost kabler? 
Vil gerne investere i nogle signal -og ht kabler til mit nye setup. __________________ Jakob K
|
| Til top |
|
| |
Juspur Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 525
|
| Sendt: 28 December 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jakob K Forum Bruger

|
| Sendt: 28 December 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
jow.. kender godt hjemmesiden..
Men nu skal en af mine venner og arbejde i USA et ½ år, så tænkte jeg på om han kunne købe noget for mig..  __________________ Jakob K
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 28 December 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har han jo masser af tid til at snuse rundt i de lokale hifi-butikker for dig
/U. __________________ DIY-blog
|
| Til top |
|
| |
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
| Sendt: 29 December 2005 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hede Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 29 December 2005 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja SAS fik sat en stopper for oregondv.com. Så vis man finder et billigt sted at handle NO skal man ikke bare smide links uden vidre her på forummet desværre . Men i øjeblikket ser det ud til at det er i UK de er billige..
Mvh __________________ Mvh.
Hede
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 29 December 2005 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hede skrev:
|
Ja SAS fik sat en stopper for oregondv.com. Så vis man finder et billigt sted at handle NO skal man ikke bare smide links uden vidre her på forummet desværre . Men i øjeblikket ser det ud til at det er i UK de er billige..
Mvh
|
|
|
Der er da et par stykker der sælger dem til low prise her i dk som med MIT også .
|
| Til top |
|
| |
Jakob K Forum Bruger

|
| Sendt: 29 December 2005 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Hede skrev:
|
Mvh
|
|
|
Der er da et par stykker der sælger dem til low prise her i dk som med MIT også .
|
|
|
Og de par stykker der sælger dem, kan de matche med priserne fra US eller UK? __________________ Jakob K
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hede skrev:
|
Mvh
|
|
|
Man kan vist godt omgå deres eksport forbud ved at anvende noget der kaldes i retning af American shoppers eller lign. (prøv at kigge i trådene omkring billige NO-kabler). Det er en form for indkøbscentral som kan købe ind for dig i US-shops, mere ved jeg ikke om det. Det koster godt nok et gebyr på vistnok 5-7% af købesummen, men det er stadigt meget billigt i forhold til DK-priser __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |