Sendt: 03 Januar 2006 kl. 02:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
wamba skrev:
Personligt har jeg ikke rigtig oplevet det løft dyre kabler giver, jeg er stadig i den overbevisning, at alm. solidt godt kabel til rimelige priser gør det optimalt...
Vil gerne opleve det modsatte! Hvis det virkelig skulle være sandt!
|
|
|
jeg har pt 3 sæt signalkabler hjemme til test i prisklassen 1500-3500kr der ER stor forskæld på dem !!
det er klart at et sæt kabler til 5000kr ikke kan retfærtig gører deres pris på et
anlæg til 6000kr , men på et anlæg til 100000kr kan forskællen virkeligt høres med sådan et kabel.
jeg vil gerne demonstrere forskællen på et godt og et dårligt kabel for dig hvis du er interesseret , barer send mig en pm 
taget fra hifiklubben............
Hvor meget skal du bruge? Vi får ofte spørgsmål om, hvor meget man bør bruge på kabler. Det bedste svar er "så meget som muligt, men selvfølgelig inden for fornuftens grænser". Det siger sig selv, at hvis du bruger 2.000 kr. på en DVD afspiller og lige så meget på et kabel, er det ikke en god prioritering. Et godt råd er at bruge omkring 20% af systemets totale værdi. Da vil komponenternes kvalitet svare til kablernes. På den måde får du mest og bedst mulig kvalitet for dine penge!
|