| Forfatter |
|
greve Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Da jeg har boet i England i nogle år er jeg blevet forvænt med et relativt stort udvalg af alt der har med hifi at gøre - også møbler. I Danmark ser det ud som om alle gængse hifi møbler er "åbne", men det er altså ikke det konen vil have. Hun vil have skidtet gemt væk i et møbel a la dette (model 200 eller 300 er mest interessante for mig) Er der nogen af jer der ved om noget lignende findes i Danmark? Det er vigtigt at de enkelte sektioner er mindst 48,5cm brede da jeg skal have plads til noget der er 19" bredt. Bagsiden skal også være åben så jeg kan få plads og adgang til alle kablerne uden at trække enhederne ud. Alle forslag er velkomne.
__________________ greve's bio-i-stuen
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis bagsiden ikke er åben kan det gøres med en hammer. Lad ikke en lukket bagplade stoppe dig
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja... Clic laver noget ligende... Dem kan man efterhånden få en del steder.. Så vidt jeg kan se er alle deres modeller 526 mm brede, om det så er indvendige eller udvendige ved jeg ikke, men det burde kunne være der... Du kan selv tjekke målene og se flere modeller på link'sne  Tjek selv flere muligheder: LINKTjek størrelser og priser: LINK
|
| Til top |
|
| |
Aaberg Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
De Click møbler er bare alt for fede. Har selv lige pakket 4 af dem ud og monteret u dag, og kvalitet og finish er bare i top! Det er virkelg gennemtænkt fra ende til anden!
|
| Til top |
|
| |
greve Forum Bruger

|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaberg skrev:
De Click møbler er bare alt for fede. Har selv lige pakket 4 af dem ud og monteret u dag, og kvalitet og finish er bare i top! Det
er virkelg gennemtænkt fra ende til anden! |
|
|
Gennemtænkt, ja, men ret dyrt. Jeg kan få skræddersyet og håndlavet et møbel helt efter mine behov for omkring halvdelen af hvad jeg ville
skulle betale for en clic løsning der dækker mine behov... (jeg har undersægt det...)
__________________ greve's bio-i-stuen
|
| Til top |
|
| |
chubbz Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må sgu give ret. Clic møblerne er super lækre. Men hold da &€!##%! hvor er de dyre...
__________________ Pass Labs
Dali Epicon
Rega
Cambridge Audio
Musical Surroundings
Kharma
Van den Hul
Mogami
|
| Til top |
|
| |
Aaberg Forum Bruger

|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de er ikke billige, men i forhold til Fx. Montana som man nok skal sammenligne med er det jo 100 gange federe, der er dobbelt bagvæg til at gemme kabler væk, det kan hænge på vægen, stå på gulvet, frontstof istedet for låger hvis man vil, skuffer som passer præcis til cd'er og dvd'er, fåes i mange forskellige farver OSV OSV!
|
| Til top |
|
| |
greve Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2006 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaberg skrev:
...der er dobbelt bagvæg til at gemme kabler væk... |
|
|
Aaberg, jeg kan godt høre at du er begejstret. Det der med dobbelt bagvæg, ville du have mulighed for at illustrere det nærmere med et billede el.lign.? Jeg bor langt fra en forhandler og jeg har ikke set bagvægsarrangementet illustreret nogen steder... Andre forslag end clic modtages stadig gerne... ;-) __________________ greve's bio-i-stuen
|
| Til top |
|
| |
Aaberg Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har godt nok ikke lige noget billed af bagvægen, men kan da fortælle at der kan sættes to plader på bagsiden som sættes fast med magneter, og så er der ca. 5 cm rum imellem til kabler osv!
Den inderste plade er der selv. huller i man kan trække kablerne igennem.
|
| Til top |
|
| |
Kempf87 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 29 April 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle af HiFiklubbens butikker har selv Clic møbler stående så man kan se dem. Blandt andet i hillerød ved jeg de har en hængende på vægten, med dobbelt bagvæg vidst. Nu ved jeg ikke lige hvor i kommer fra, men prøv da evt. at ring til nærmeste klub og hør om de skulle have sådan et møbel man kunne få lov at se på - selv om de ikke selv er forhandler af det.
__________________ Vh
Kasper
|
| Til top |
|
| |
Bajads Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 01 Maj 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 02 Maj 2006 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
TC har noget der der lingner Clic men de er noget billigere...  De havde dem med på messen i Aarhus. De ligner faktisk næsten på en prik.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |