Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: PS2 kabler??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 158
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 03:00 | IP-adresse registreret  

Hej. Jeg skulle bruge nogle ordentlige kabler til min PS2 sammen med LCD/CRT. Hvis i har nogle links, ville overhovedet ikke skade?

Tak!

Til top Vis Soundfreak35's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soundfreak35
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

www.av-connection.dk

og vælg et  componentkabel..
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
putte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 92
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

nu har jeg lige købt et komponent kabel, men jeg kan ik få det til at virke til min playstation 2, mit tv understøtter det, da den har alle de 5 farve ingange bag på, hvorpå der også står component in, men det vil ik understøtte det, hvad sker der lige, en der kan hjælpe, stikket er et playstation 2 component stik så jeg forstår det ik helt??

Vh Putte
Til top Vis putte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af putte
 
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3105
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

putte skrev:
nu har jeg lige købt et komponent kabel, men jeg kan ik få det til at virke til min playstation 2, mit tv understøtter det, da den har alle de 5 farve ingange bag på, hvorpå der også står component in, men det vil ik understøtte det, hvad sker der lige, en der kan hjælpe, stikket er et playstation 2 component stik så jeg forstår det ik helt??

Vh Putte


Det begynder at være lidt off-topic, men...

Du skal ind i setup-menuen på din playstation og vælge component udgangen.
Som standard er det vist sat til Scart/RGB
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
 
putte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 92
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
putte skrev:
nu har jeg lige købt et komponent kabel, men jeg kan ik få det til at virke til min playstation 2, mit tv understøtter det, da den har alle de 5 farve ingange bag på, hvorpå der også står component in, men det vil ik understøtte det, hvad sker der lige, en der kan hjælpe, stikket er et playstation 2 component stik så jeg forstår det ik helt??

Vh Putte


Det begynder at være lidt off-topic, men...

Du skal ind i setup-menuen på din playstation og vælge component udgangen.
Som standard er det vist sat til Scart/RGB

det er det der er mærkeligt, jeg har sat det i component in bag på tvet, der er 5 stik, skal alle sammen i??  der er 2 stik ekstra som er lyd, sådan her ser det ud, det er det øverste på siden http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_component_kabel_ps2.html

mit tv er et fladskærms samsung LE-40R72B som understøtter component kabel

der kommer bare flimmer på skærmen og den skriver den ik under støtter det, mit tv et et.

hvad gør jeg forkert

Til top Vis putte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af putte
 
putte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 92
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
putte skrev:
nu har jeg lige købt et komponent kabel, men jeg kan ik få det til at virke til min playstation 2, mit tv understøtter det, da den har alle de 5 farve ingange bag på, hvorpå der også står component in, men det vil ik understøtte det, hvad sker der lige, en der kan hjælpe, stikket er et playstation 2 component stik så jeg forstår det ik helt??

Vh Putte


Det begynder at være lidt off-topic, men...

Du skal ind i setup-menuen på din playstation og vælge component udgangen.
Som standard er det vist sat til Scart/RGB

 

tak for hjælpen, hvorfor tænkte jeg ik på det, nogen gange skal der lige et frisk pust udefra, når man sidder her og sveder og ik kan tænke:)

mange tak for hjælpen,   og undskyld det lidt off-topic:)

Til top Vis putte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af putte
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes