Emne: PS2 kabler??? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Soundfreak35 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 29 Juni 2006 kl. 03:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg skulle bruge nogle ordentlige kabler til min PS2 sammen med LCD/CRT. Hvis i har nogle links, ville overhovedet ikke skade?
Tak!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 29 Juni 2006 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
putte Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har jeg lige købt et komponent kabel, men jeg kan ik få det til at virke til min playstation 2, mit tv understøtter det, da den har alle de 5 farve ingange bag på, hvorpå der også står component in, men det vil ik understøtte det, hvad sker der lige, en der kan hjælpe, stikket er et playstation 2 component stik så jeg forstår det ik helt??
Vh Putte
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe


Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
putte skrev:
nu har jeg lige købt et komponent kabel, men jeg kan ik få det til at virke til min playstation 2, mit tv understøtter det, da den har alle de 5 farve ingange bag på, hvorpå der også står component in, men det vil ik understøtte det, hvad sker der lige, en der kan hjælpe, stikket er et playstation 2 component stik så jeg forstår det ik helt??
Vh Putte
|
|
|
Det begynder at være lidt off-topic, men... Du skal ind i setup-menuen på din playstation og vælge component udgangen. Som standard er det vist sat til Scart/RGB
|
| Til top |
|
| |
putte Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
putte skrev:
nu har jeg lige købt et komponent kabel, men jeg kan ik få det til at virke til min playstation 2, mit tv understøtter det, da den har alle de 5 farve ingange bag på, hvorpå der også står component in, men det vil ik understøtte det, hvad sker der lige, en der kan hjælpe, stikket er et playstation 2 component stik så jeg forstår det ik helt??
Vh Putte
|
|
|
Det begynder at være lidt off-topic, men...
Du skal ind i setup-menuen på din playstation og vælge component udgangen. Som standard er det vist sat til Scart/RGB |
|
|
det er det der er mærkeligt, jeg har sat det i component in bag på tvet, der er 5 stik, skal alle sammen i?? der er 2 stik ekstra som er lyd, sådan her ser det ud, det er det øverste på siden http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_component_kabel_ps2.html
mit tv er et fladskærms samsung LE-40R72B som understøtter component kabel
der kommer bare flimmer på skærmen og den skriver den ik under støtter det, mit tv et et.
hvad gør jeg forkert
|
| Til top |
|
| |
putte Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
putte skrev:
nu har jeg lige købt et komponent kabel, men jeg kan ik få det til at virke til min playstation 2, mit tv understøtter det, da den har alle de 5 farve ingange bag på, hvorpå der også står component in, men det vil ik understøtte det, hvad sker der lige, en der kan hjælpe, stikket er et playstation 2 component stik så jeg forstår det ik helt??
Vh Putte
|
|
|
Det begynder at være lidt off-topic, men...
Du skal ind i setup-menuen på din playstation og vælge component udgangen. Som standard er det vist sat til Scart/RGB |
|
|
tak for hjælpen, hvorfor tænkte jeg ik på det, nogen gange skal der lige et frisk pust udefra, når man sidder her og sveder og ik kan tænke:)
mange tak for hjælpen, og undskyld det lidt off-topic:)
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|