| Sendt: 25 September 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er den lykkelige ejer af en nyindkøbt (NY - det først enye hifi grej jeg har købt siden 1974) ja altså en rigtig ny Cyrus CD6s cdafspiller som jeg er kanon glad for.
Den er kompakt og står sammen med mit gamle QUAD 303/33 anlæg og det er fedt.
Det eneste der er UFEDT rigtig UFEDT er fjernbetjeningen som er F...ing grim - den ligner noget der kunne følge med et Denver/startronic/pap anlæg fra fakta.
Jeg har set på Fjernbetjeninger der kan "opsamle" andre fjernbetjeningers funktioner så man slipper for at have et bjerg af fjernbetjeninger liggende - men de er også kæmpestore og kæmpe ugly cheap agtige at se på.
findes der ikke et eller andet sted en lille eksklusiv fjenbetjening som kan lære af andre fjernbetjeningers signal - jeg kunne godt tænke mig en lille sølv/chrom ting alla en lille mobiltelefon - den skal jo ikke kunne ret meget mere end play-pause-stop og bladre frem og tilbage - jeg programere ikke min cd afspiller - og jeg tror nu heller ikke at cyrusen har nogel smartnes funktioner - det meste af fjenbetjeningen gælder resten af deres hifi og det skal jeg ikke have.
håber nogen har set eller selv har fået fat i sådan en "pæn" lille sag og kan give et tip - tak
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|