| Forfatter |
|
HBP405 Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 17 November 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 17 November 2006 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er da fint nok, selvom det ikke er super godt.. Men til subben kan du ikke bruge det - men til de andre ht'er, kan du sagtens bruge det... god tur
|
| Til top |
|
| |
HBP405 Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 17 November 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
subben har jeg tera kabel til ville bare hører om de er okay det er alligevel kun ca. 15,- pr. mtr  __________________ MVH HP
|
| Til top |
|
| |
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
| Sendt: 17 November 2006 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
zirio skrev:
Ja det er da fint nok, selvom det ikke er super godt..
Men til subben kan du ikke bruge det - men til de andre ht'er, kan du sagtens bruge det...
god tur
|
|
|
Må jeg, tillade mig at spørge, hvorfor han ikke kan bruge det til subben men det er fint nok til hans HTer!?
En venlig bruger herinde gav mig et THansen HT-kabel, hvis jeg betalte portoen, og lyden var da ok prisen taget i betragtning, men jeg vil altså hellere bruge mit Tera Labs Omni... __________________ Mvh, Michael Jensen
|
| Til top |
|
| |
Ebbe44 Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal blot være opmærksom på, at det faktisk kun er 2,5 kvadrat. Isoleringen er væsentlig tykkere, men hvis du måler på kobberet, så er det ikke tykkere end f.eks. Jem & fix's 2,5 kvadrat.
Jeg har været ved TH og brokke mig, men de sælger dem stadig som værende 4 kvadrat.
mvh Ebbe
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelJDK skrev:
| En venlig bruger herinde gav mig et THansen HT-kabel, hvis jeg betalte portoen, og lyden var da ok prisen taget i betragtning, men jeg vil altså hellere bruge mit Tera Labs Omni... |
|
|
det er også lidt dyrere...
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ebbe44 skrev:
Du skal blot være opmærksom på, at det faktisk kun er 2,5 kvadrat. Isoleringen er væsentlig tykkere, men hvis du måler på kobberet, så er det ikke tykkere end f.eks. Jem & fix's 2,5 kvadrat.
Jeg har været ved TH og brokke mig, men de sælger dem stadig som værende 4 kvadrat.
mvh Ebbe |
|
|
Prøv at se om du kan høre forskel på 2,5 kvadrat og så 4 kvadrat i en blindtest
Men ja....ikke rimeligt at sælge 4 kvadrat kabel som reelt er 2,5 kvadrat uden isolering __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
MichaelJDK skrev:
| En venlig bruger herinde gav mig et THansen HT-kabel, hvis jeg betalte portoen, og lyden var da ok prisen taget i betragtning, men jeg vil altså hellere bruge mit Tera Labs Omni... |
|
|
det er også lidt dyrere...
|
|
|
Jovist, det er det da, men kan ikke se hvorfor det kun skulle være godt nok til hans HTer, men ikke subben... Jeg ville da næsten mene det var omvendt, hvis det endeligt var dét  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
| Til top |
|
| |