| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay
Det eneste jeg bare mangler nu er at når jeg trykker på aktivitet for mit tv, at den så vil tænde tv´et, kan stadig trykke på help så tænder det, undet hjælp i deres program, hvor man konfigurer denne remote, fortæller de mig at jeg skal lave om i noget interval på signal til mit tv, men nu har jeg prøvet 100 ms, 300 ms, 500 ms, 1000 ms, 1500 ms, 2000 ms, 3000ms lige lidt hjælper det...
Hvis jeg vælger devices og vælger tv og pwron, så tænder mit tv, hvis jeg trykker pwr off, så slukker det, hvorfor fanden kan jeg ikke få den aktivitet til at virke med mit tv? den burde endeligt i teorien bruge den pwron funktion som virker hvis jeg går ind manuelt og væger den under devices og tv... og tv´ et tænder jo os hvis jeg vælger help ?
aktiviteten skulle tænde mit tv, tænde min forstærker og så indstil mit tv til tv signal og forstærker til tv indgang i lyd... den går det hele rigtig, den tænder bare ikke mit tv, medmindre jeg trykker på help...
Håber nogen har lyst til at hjælpe mig herinde? jeg ved ikke ellers hvor jeg skal søge hjælp...
|