Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 10:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Logitech Harmony 785 og Panasonic 37" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 09 Februar 2007 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg har købt denne remote, og den er total lækker, jeg har fået sat alle devices op og virker som de skal, ud over jeg kan ikke lave en genvej til component? virker fint med HDMI1 og HDMI2 samt PC, men Component vil den altså ikke reagere på ?

Nå men grunden til jeg skriver er at jeg har kæmpe problemer med at få aktiviteter til at virker optimalt :( Jeg prøver at lave en aktivitet som skal tænde mit tv, forstærker, og derefter skift ind på tv signal og tv nede på forstærkeren, den tænder min forstærker og indstiller den, men ikke mit tv :(

Jeg kan så prøve at trykke på help, weee... så tænder den mit tv! men det skal jeg gøre hver gang??? og jeg har prøve at ændre lidt på de der tids intervaller...

hvad kan jeg gøre? nogen der har prøvet det samme ???

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 01:04 | IP-adresse registreret  

Okay

Det eneste jeg bare mangler nu er at når jeg trykker på aktivitet for mit tv, at den så vil tænde tv´et, kan stadig trykke på help så tænder det, undet hjælp i deres program, hvor man konfigurer denne remote, fortæller de mig at jeg skal lave om i noget interval på signal til mit tv, men nu har jeg prøvet 100 ms, 300 ms, 500 ms, 1000 ms, 1500 ms, 2000 ms, 3000ms lige lidt hjælper det...

Hvis jeg vælger devices og vælger tv og pwron, så tænder mit tv, hvis jeg trykker pwr off, så slukker det, hvorfor fanden kan jeg ikke få den aktivitet til at virke med mit tv? den burde endeligt i teorien bruge den pwron funktion som virker hvis jeg går ind manuelt og væger den under devices og tv... og tv´ et tænder jo os hvis jeg vælger help ?

aktiviteten skulle tænde mit tv, tænde min forstærker og så indstil mit tv til tv signal og forstærker til tv indgang i lyd... den går det hele rigtig, den tænder bare ikke mit tv, medmindre jeg trykker på help...

Håber nogen har lyst til at hjælpe mig herinde? jeg ved ikke ellers hvor jeg skal søge hjælp...

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Slet ingen ???

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

Der er noget med Logitech og Panasonic TV, jeg kan heller ikke få mit TH-37PX-70 til at virke....den sender for korte pulser....

Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Davze....Har selv en af slagsen....der findes en funktion hvor man kan indstille hvor MANGE GANGE fjernbetjeningen skal sende kommandoen afsted, mener at den default står til 3 gange ! og jo flere apparater den skal sende til på en gang, jo sværre kan det være for apparaterne at nå at reagere på impulserne ! Og nej, det har ikke noget med impulslængden at gøre, det er 2 forskellige ting. Kunne forestille mig at antallet skulle sættes op, men det er kun en ide´ !

MVH Frankie 

Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie

act_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2008
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

Sæt den til at tænde TV først måske?

Gør min 785 med mit Pana PX70 og virker rigtig godt! Har endda fået den til at være ret hurtig ved efterfølgende fintuning af de forskellige delays..
Til top Vis act_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af act_dk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes