Hejsa!
Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg skal have mig et ordentligt anlæg, da jeg virkelig er træt af dårlig lyd.
Jeg satte mig en grænse på 15k, hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne holde
Det jeg er i tvivl om er, hvilke kabler jeg mon skal erhverve mig.. Det jeg har sat sammen en en Denon 2807, med concept 8 som front, 2 som bag, center, samt concept suben.
Jeg har kigget på 3 forskellige kabler, som kan komme på tale til mine fronter, det er følgende:
QED Silver Anniversary kabel, QED Silver Anniversary XT kabel, DALI Silver Wave 2 kabel, hvoraf den sidste koster 129, hvilket jeg synte måske er lige i overkanten. Hva mener i bedst kan betale så her?
Så er der kabel til mine baghøjtalere, her har jeg ikke rigtig nogen ide, endnu. Hva ville i mene jeg skal bruge her.
Og hvad med min center? hva sys i der skal til her? det samme som front? Skal man helst bruge det sammen over det hele, eller hvordan hænger det sammen.. Er rimelig grøn sådan.
Så lige for og være endnu mere uvidende
Hvilke signalkabler, til sub, og fra dvd ville i mene jeg skal bruge, hvis de ikke skal over 500kr stykket? Jeg vil helst bruge koaxialkabel til mid dvdsignal.
Håber i gider tage jer tid til og hjælpe mig
På forhånd tak: Intenso