| Forfatter |
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var inde på denne producents site for at læse mere om de berømte trekanter, især ICEpower forbedringen, hvilket ikke førte til så meget ny information.
Men jeg faldt over dette upgrade/tweak til en alm. Philips afspiller til 3.995,- der påståes at kunne slå afspillere i hundretusindekronersklassen!!!! ved at tilføje et tweak/upgrade for 2.995,-.

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt men jeg ville gerne vide om der nogen der har set/hørt/prøvet det der omtales, og om der bare er hold i nedenstående fantastiske udtalelse fra berømte Peter-AR herinde:
DVD963SA UPGRADE
Som man normalt ser indenfor CD high-end players, så ser man Philips eller Sony indpakket i kejserens nye klæder. Vi vil hellere kalde "en skovl for en skovl og en spade for en spade".
DVD963SA har stort set alt hvad man kan drømme om: 192kHz/24-bit upsampling på alm. CD Super Audio CD (med DSD decoder) DVD med div. surround decodere, DTS, Dolby Digital 5.1 og 6 analoge outputs for dette. Særdeles god billed kvalitet med bl.a. Progressive Scan.
Vejl. udsalgspris på maskinen i Danmark og Skandinavien er 4995,- dkr. Du bør bemærke det er for versionen med Scart stik (et ekstra printmodul), som ikke findes i eks. US versionen. Derfor kan prisen ikke sammenlignes med DVD963SA players der sælges udenfor Skandinavien. Vi tilbyder maskinen for 3995,- dkr. uden vores opdatering (som den er fra Philips), læs mere her: Sidst, men ikke mindst, så er det muligt at løfte lydkvaliteten fra denne CD player op i hundredtusindkroners klassen, vores upgrade for stereo koster 2999,- dkr. inkl. moms. Hvordan det? Vi opgraderer audio output delen, således delen efter Analog Device high-end DAC'en har verdens laveste forvrængning, kun 0.0009%. Ligeledes indsætter vi et netfilter for dig. Sådan, og du vil få meget svært ved at finde en CD player, som spiller bedre end denne, uanset pris!
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er hifi jo meget subjektivt og der er sikkert lavet meget klamp til
100000 kr (hvilket gør det lidt nemmere at forsvare
sammenligningen), men jeg synes da det er tankevækkende at der
bliver rakket ned på stort set alle producenter der bruger Philips og
Sony-løbeværker i deres afspillere, underforstået at han mener at de
ikke er originale nok.
Tankevækkende fordi, når alt kommer til alt, så er A-Rs nok så
(herostratisk?) berømte trekanter jo også "bare" ICEpower teknologi
i (trommehvirvel...) "kejserens nye klæder!"
/U.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
...når nu de nok så (herostratisk?) berømte trekanter "bare" er ICEpower teknologi i (trommehvirvel...) "kejserens nye klæder!" /U. |
|
|
De har ligget i lindeolielage i lang tid, det er vist hele hemmeligheden 
|
| Til top |
|
| |
Järven Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ctacta
Behøver du råd om køb af en ny maskine? Eller skal vi i gang med en ny gang mudderkastning?
Jeg venter selv på en ny SACD, der desværre koster 120.000 kr. I ventetiden har jeg købt den omtalte Philips maskine. Hvis du jævnligt er på nettet, vil du vide at denne maskine er "kult" i det meste af verden. Den er O.K i standardudgave. Men modificeret er den uhyggelig til prisen. Jeg har lavet mange demoer af mit anlæg i december måned. Der er aldrig nogen, der har omtalt eller kommenteret "spillen", den er bare i orden. Der er desværre nogle der har svært ved, at lytte til noget til under 10.000 eller 100.000.
Drop snobberiet og brug ørerne.
MVH
Järven
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bestemt ikke mudderkastning, det er jo bare et vildt statement AR kommer med på deres side. Det ville jeg jo så bare have af- eller bekræftet af nogle mennesker der har prøvet det, og ikke fra en der sælger!
|
| Til top |
|
| |
thomas_ls Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 421
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også bemærket Acoustic Realitys ret markante ordvalg (markedsføring) på hjemmesiden, men men
Kvaliten af deres produkter er i top - specielt til prisen!
|
| Til top |
|
| |
thomas_ls Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 421
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og du kan købe afspilleren i Tyskland for kr. 2900!
|
| Til top |
|
| |
Peter-AR Udelukket fra forum

Branche medlem
Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 01:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og det er en hel del billigere end vi kan købe den for hos Philips Danmark (det har jeg klaget over nogle gange til dem). Derfor tweaker vi også playeren uden man skal købe den hos os, det står frit for (så sparer vi også besværet med hjemtagelse af playeren, vi har da et par stykker på lager).
Til sidst, så lad det komme an på en prøve. Kom med gode maskiner, der gerne koster mere end 50kkr (eller din favorit-player) og test dem mod en tweaket 963SA. Vi har som sagt lokaler med div. andet udstyr, hvor dette kan afprøves / lyttetestes!
Mvh,
Peter
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 06:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gæst skrev:
|
Hej ctacta
Behøver du råd om køb af en ny maskine? Eller skal vi i gang med en ny gang mudderkastning?
Drop snobberiet og brug ørerne.
MVH
Järven
|
|
|
Hvorfor køber du så en til 120000kr ?
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 06:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
Og det er en hel del billigere end vi kan købe den for hos Philips Danmark (det har jeg klaget over nogle gange til dem). Derfor tweaker vi også playeren uden man skal købe den hos os, det står frit for (så sparer vi også besværet med hjemtagelse af playeren, vi har da et par stykker på lager).
Til sidst, så lad det komme an på en prøve. Kom med gode maskiner, der gerne koster mere end 50kkr (eller din favorit-player) og test dem mod en tweaket 963SA. Vi har som sagt lokaler med div. andet udstyr, hvor dette kan afprøves / lyttetestes!
Mvh, Peter
|
|
|
Hej
har du nogle på lager ??
|
| Til top |
|
| |
Järven Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 07:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Jensen
Jeg brugte ørerne. 120.000 var det absolut billigste jeg kunne finde med den lyd.
MVH
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 917
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 07:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gæst skrev:
|
Til Jensen
Jeg brugte ørerne. 120.000 var det absolut billigste jeg kunne finde med den lyd.
MVH
|
|
|
Jammen så lad os høre hvad du brugte pengene på !!
|
| Til top |
|
| |
Järven Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 07:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Tonny
Jeg har sammen med mange ventet l æ n g e. Når den dukker op, er spillet til og på plads, skal jeg nok afsløre både fabrikat og performance.
MVH
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 06 Januar 2004 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skulle vel ikke være sådan en dit heldige 
Audio Aero Prestige SACD Afspiller til 119.995,-

Damn en fed spille, den kunne sgu godt gøre mig misundelig  __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
micjac Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
|
| Sendt: 15 Januar 2004 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|