| Forfatter |
|
Ulrikwich Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg skal have fundet et godt hifi blad at abonnere på. Hvad kan I give af bud for et seriøst blad som både har lyd og billede med?
/Ulrik
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes Hifi Choice er ret godt, selvom det mest er lyd og kun i mindre grad billede. De har ret gode skribenter, synes jeg, og giver ikke 5
stjerner til alt ligesom What Hifi?
Hvis man er mere interesseret i den tekniske side - herunder målinger osv. - er et blad som Stereophile også godt, men de anmelder for det meste
også væsenligt dyrere udstyr.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ulrikwich skrev:
Hej alle
Jeg skal have fundet et godt hifi blad at abonnere på. Hvad kan I give af bud for et seriøst blad som både har lyd og billede med?
/Ulrik
|
|
|
Jeg læser Hifinews med glæde. Men norske Fidelity er nu også okay. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine favoritter er:IMAGE og HIFI+ samt LP.Og lad os ikke glemme det bedste HIGH FIDELITY-NOT
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ulrikwich skrev:
Hej alle
/Ulrik
|
|
|
Jeg vil anbefale Stereophile og Absolute Sound. I begge blade er der også masser af artikler om musik og musikere samt pladeanmeldelser. Der er ikke meget stof om TV og billed i det hele taget, i disse to magasiner.
Stereophile er nok det (prismæssigt) billigste blad du kan finde - hvis du ikke køber det i en dansk kiosk, vel at mærke! (Koster ca. 11 kroner pr. blad).
Mvh.
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klart IMAGE alt andet er lidt en griner.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ulrikwich skrev:
|
|
|
Jeg mangler at se et hifi-blad hvor billede-delen er nogenlunde seriøs, men det afhænger nok lidt af hvordan man definerer "et seriøst blad". Widescreen Review er det kvalitetsmæssigt bedste blad på video-siden, men man skal være klar på at man betaler for kvalitet frem for kvantitet, der er relativt få tests og artikler per nummer. UltimateAV, som er et søster-blad til Stereophile, er nok det bedste bud på et seriøst blad der dækker både audio og video inden for hjemmebio. Det giver dog det problem at modellerne, især inden for video-produkter, kan være forskellige fra USA til Europa, så som decideret købsguide er det ikke nødvendigvis det bedste. Som sagt, så finder du imho ikke et blad der både dækker stereo og AV seriøst, du bliver nødt til at dele det lidt op. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tag og print hifi4all ud..!? Så har du et godt blad..!? her får du hundredvis af bruger og folk med gode kompetencer, der oftest er upartiske, og har lyst til at hjælpe og rådgive hinanden….
Bare min mening. __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |