| Sendt: 09 August 2007 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg ved hifi-klubben har en fm-sender der både tager batteri og som kan bruges i cigartænderen. Har prøvet den og en anden modtager kan desværre ikke huske hvad den hed, lånte den af en kammerat. Må sige at jeg har haft en noget blandet oplevelse med dem...Med det menes at de ikke altid har været super stabile. Når det køre er det ok at høre på men det er lidt iriterende når der er udfald. Det kan selvfølgelig være at jeg bare har haft fat i mandagsmodellerne. Men tror at de fm-sendere du kan finde til 200-400 kr forskellige steder er omtrent samme kvalitet...Så tror det er ligemeget hvor du køber den.,
Nu kan jeg jo ikke se om du udelukkende vil bruge den i bilen eller også vil bruge den til at gøre din mp3 trådløs derhjemme.
- tror måske hvis du udelukkende går efter at bruge den derhjemme så vil den måske bliver mere stabil på grund af mindre inteferens fra andre fm-stationer. Men ved det ikke med sikkerhed da jeg kun har teste i bilen.
Har fået fat i en bilradio nu med usb så nu er bilproblemet løst klart den bedste løsning for mig.
Ved ikke om mit svar har været nogen hjælp overhovedet.
mvh
Rasmus
|