Mange anbefaler TaraLabs kablerne (Prism, Klara etc) med få, stive lederne til højtalere med en tenderende skinger diskant - såsom nogen kalder f.eks. CVérne.
Men det afhænger også meget af din receiver/forstærker.
Denon har tidligere haft ry for at være lyse i toppen, og med diskant-villige HTére kan et sådan "afklingende" kabel som f.eks visse Taralabs kabler være gode.
Jeg ved at TaraLabs anbefales rutinemæssigt i HFK til Denon og B&Wére i billig/mellemlejet.
(siger jeg med fare for

)

Bruger selv en biwire-kombo med 2 længder TaraLabs Prism Nexa mellem min Denon AVR2802 receiver og hver af mine B&W 602 S2 fronter
Jeg synes det lyder fortrinneligt

Det er igen et spørgsmål og musik-stil - søg evt. på Hifi4All omkring engelsk, amerikansk, sanske etc. musik-smag - har faldet over en tråd engang hvor disse retninger indenfor lyd-stil blev belyst ud fra højtalerfabrikanternes produkter.
CerwinVega er udpræget amerikansk - "stadion-koncert-stor bas" uden fokus på detaljer og mellemtone/diskant. Engelsk lyd er top-vægtet for at leve op til monitor-lyd og små kælder-koncerter etc. Japanerne er / var meget til mellemtone og ingen stor dynamik.(mådehold?)
Dansk lyd vinder så meget frem i internationale sammenhænge fordi vi har str fokus på linearitet, hvilket vinder frem over alt da receivere og andet forbedres, og folk enda har fået så gode anlæg, at en (IKKE LILLE) detalje såsom lytterummet begynder at tweakes jævnligt. Derfor er et godt lineært udgangspunkt at foretrække ved High-End. Verden har fået penge nok mellem hænderne til at sætte pris på high-end - sev i mellemklasse-indkomstenden i store dele af verden.

Nå - tilbage til sporet - du kan bruge kabler som "filter" men det er kombinatinen mellem signalkilde, signalkabel, forstærker og højtalerkabel og højtaler der tilsammen giver dig den endelige lyd.
Hvad du foretrækker er jo op til dig - har jo skrevet længere oppe hvad jeg ville gøre - eller køb et sted hvor du kan låne med hjem først - man ge har lpnekabler mod et deositum, så kan du prøve lidt frem og tilbage.

Mvh. Offcourse