Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
Hej.
Er der nogle ,som har erfaring med de Tyske kabler viablue,? er specielt intereseret i sc4 silver biamp.jeg syntes ikke at have set nogle tests af disse kabler ,de ser ellers utroligt fede ud, og prisen er heller ikke skræmende.ville meget gerne høre jeres mening og erfaringer ,med disse kabler.
Skal bruges mellem Primare CD31 og I30. Har i forvejen et Tara Labs RSC AXIOM XLR kabel. Så den skal selvfølgelig være dette overlegent. Men jeg synes kun jeg har læst godt om ViaBlue.
Skal bruges mellem Primare CD31 og I30. Har i forvejen et Tara Labs RSC AXIOM XLR kabel. Så den skal selvfølgelig være dette overlegent. Men jeg synes kun jeg har læst godt om ViaBlue.
Hvis du kan bruge loddekolbe, så køb kablet i løbende meter og stikkene løst så du kan samle det selv, det fabriksmonteret kabel har monteret ferriter hvilket i min bog ikke er et plus.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum