| Forfatter |
|
Skave Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 02:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 02:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 02:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Min mutter har invisteret i et Wiiwa 79542 koster 1500,-, men dog findes de kun i hvid og ahorn og det er kun den øverste plade som er i svær spån, men virker rimelig robust selvom det er noget billigt...
Den blev også valgt pga dybden, generelt er disse tv komoder ikk særlig dybe, man skal også tænke på at kabler osv gerne skulle kunne være der, hvis man f.eks har en dyb forstærker, men ellers må man rykke den langt nok fra bagvæggen hvis det sker...
79541 er nok den du søger, den er også 250,- billigere...
http://www.ide.dk/sw46107.asp __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Skave Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 02:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW:
Har tilfældigvis faktisk haft kig på netop den dér og er p.t kandidat nr. 1 på min liste Men at du også vælger den ud må jo være et tegn fra oven Det jeg godt kan lidt ved den er højden, men jeg ved tilgengæld ikke om der er hul igennem til kabler.
Imbalance:
Har faktisk selv været ude hos Idémøbler og kigge på den, men synes ikke rigtig den var noget. Den virkede alt for lav må jeg indrømme
Tak for forslagene, keep'em coming
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 03:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skave skrev:
| HenrikW:
Har tilfældigvis faktisk haft kig på netop den dér og er p.t kandidat nr. 1 på min liste Men at du også vælger den ud må jo være et tegn fra oven Det jeg godt kan lidt ved den er højden, men jeg ved tilgengæld ikke om der er hul igennem til kabler.
Tak for forslagene, keep'em coming |
|
|
Jeg ville også foreslå Ikea møblet. Og hvis der ikke er huller (hvilket egentligt ville være underligt, da det er et tv-møbel) er det vel ikke værre end at bore et par huller i bagpladen. Den er i hvert fald væsentligt billigere end Bo-concept og andre møbler i den kategori. __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Skave Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 03:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
Skave skrev:
| HenrikW:
|
|
Jeg ville også foreslå Ikea møblet. Og hvis der ikke er huller (hvilket egentligt ville være underligt, da det er et tv-møbel) er det vel ikke værre end at bore et par huller i bagpladen. Den er i hvert fald væsentligt billigere end Bo-concept og andre møbler i den kategori.
|
|
|
Ja det har du vel ret i. Så er næste problem bare at overtale sine forældre til at køre til IKEA i århus for at hente møblet, for det koster mere at få møblet tilsendt end hvad selve møblet koster 
|
| Til top |
|
| |
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skave skrev:
Scatcat skrev:
Skave skrev:
| HenrikW:
|
|
Jeg ville også foreslå Ikea møblet. Og hvis der ikke er huller (hvilket egentligt ville være underligt, da det er et tv-møbel) er det vel ikke værre end at bore et par huller i bagpladen. Den er i hvert fald væsentligt billigere end Bo-concept og andre møbler i den kategori.
|
|
|
Ja det har du vel ret i. Så er næste problem bare at overtale sine forældre til at køre til IKEA i århus for at hente møblet, for det koster mere at få møblet tilsendt end hvad selve møblet koster  |
|
|
Ahh nu overdriver du vidst!  - Jeg fik for nyligt tilsendt sådan et skuffemøbel til kontoret og der betalte jeg da "kun" 20% af produktets pris oveni for at få det sendt.  __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Skave Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rappo skrev:
Skave skrev:
Scatcat skrev:
Skave skrev:
| HenrikW:
|
|
|
|
|
Ja det har du vel ret i. Så er næste problem bare at overtale sine forældre til at køre til IKEA i århus for at hente møblet, for det koster mere at få møblet tilsendt end hvad selve møblet koster 
|
|
|
Ahh nu overdriver du vidst! - Jeg fik for nyligt tilsendt sådan et skuffemøbel til kontoret og der betalte jeg da "kun" 20% af produktets pris oveni for at få det sendt. 
|
|
|
Ja du har ret, jeg overdrivede faktisk - forsendelsesomkostningerne lyder på 895,- mens møblet koster 899,- 
|
| Til top |
|
| |
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
| Sendt: 27 December 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skave skrev:
Rappo skrev:
Skave skrev:
Scatcat skrev:
Skave skrev:
| HenrikW:
|
|
|
|
|
|
|
|
Ahh nu overdriver du vidst! - Jeg fik for nyligt tilsendt sådan et skuffemøbel til kontoret og der betalte jeg da "kun" 20% af produktets pris oveni for at få det sendt. 
|
|
|
Ja du har ret, jeg overdrivede faktisk - forsendelsesomkostningerne lyder på 895,- mens møblet koster 899,-  |
|
|
Seriøst?   Det er skuda helt i hegnet! - Jeg betalte altså kun 300kr for fragten af mit skuffemøbel i sin tid godt nok 25% af produktets pris oveni, men det der er jo helt ude i hampen! Jeg mener... så besværligt kan det da trods alt ikke være at fragte sådan et tv-møbel ud.  __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
| Til top |
|
| |
Skave Forum Bruger

|
| Sendt: 27 December 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|