Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Trådløse hørebøffer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 01:15 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg ved at den har været oppe og vende tidligere, men i min desperation (naboerne deler ikke musiksmag med mig åbenbart), bliver jeg nød til at fremsætte spørgsmålet igen...

Jeg skal have fat i et par trådløse hørebøffer, de SKAL være trådløse, men hvad skal jeg gå efter, de skulle gerne være gode til musik (mest) men også gerne kunne gengive lyd fra tv?!

Jeg har lidt kig på "klubbens" modeller, men selv en af sælgerne dernede synes ikke at de er noget at råbe hurra for (det kan man da kalde et ærligt svar), eller os gider han bare ikke sælge *G*, så derfor tænkte jeg på om der var andre og måske bedre modeller som jeg bør undersøge nærmere?

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

sismofyt
Branchemedlem
Branchemedlem

elav.dk

Bruger siden: 02 August 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 01:25 | IP-adresse registreret  

de lyder generelt af hø, men skal det være så kig eventuelt på Sennheisers modeller

men det kommer altså ALDRIG i nærheden af et sæt Stax og 25km forlænger kabel
Til top Vis sismofyt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sismofyt

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Februar 2008 kl. 01:36 | IP-adresse registreret  

Hmm er godt klar over at det selvfølgelig ikke er optimalt lydmessigt, men er ikke meget for alt det ledning, da jeg har det med at "fare vildt" i den slags, men kan godt se at det bliver svært hvis selv  Sennheisers modeller, mener det er det "klubben" kører med, lyder elendigt iflg forhandleren. Men havde håbet at der måske var andre og bedre løsninger end  Sennheisers modeller, omend jeg på indrømme at jeg ikke har hørt dem selv endnu... Men mår du skriver "hø", skal det så forståes sådan at de er lige så elendige som mange af dem som følger med en mp3 afspiller eller tlf eller hvad. Eller hvordan mener du at de er elendige?

sismofyt
Branchemedlem
Branchemedlem

elav.dk

Sendt: 14 Februar 2008 kl. 01:42 | IP-adresse registreret  

nej, de er væsentligt bedre end iPod crap hvis du ofrer 1000kr eller mere. selve kapslerne er vel ligeså gode som et par Sennheiser til 500kr, men det er selve det trådløse kredsløb der er noget hø (gider ikke gå ind i lang kedelig ultra teknisk diskussion nu - for mange go'nat øl)

hvad med at trække ledninger rundt langs fodpanelerne og så sætte nogle stik i? eller sådan noget ..

mig bekendt findes der ingen høj kvalitets trådløse hovedtelefoner. jeg kunne godt bikse noget sammen til dig, hvis ud har råd til et par Stax, en (rør!) FM sender, diverse forstærker grej, en FM licens og en lade til at have det hele i

skal vi sige 50.000kr?

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Februar 2008 kl. 01:45 | IP-adresse registreret  

sismofyt skrev:
nej, de er væsentligt bedre end iPod crap hvis du ofrer 1000kr eller mere. selve kapslerne er vel ligeså gode som et par Sennheiser til 500kr, men det er selve det trådløse kredsløb der er noget hø (gider ikke gå ind i lang kedelig ultra teknisk diskussion nu - for mange go'nat øl)

hvad med at trække ledninger rundt langs fodpanelerne og så sætte nogle stik i? eller sådan noget ..

mig bekendt findes der ingen høj kvalitets trådløse hovedtelefoner. jeg kunne godt bikse noget sammen til dig, hvis ud har råd til et par Stax, en (rør!) FM sender, diverse forstærker grej, en FM licens og en lade til at have det hele i

skal vi sige 50.000kr?

Hmmm "skal vi sige 50.000?".... ok du har ret, du har fået for mange godnat øl!

sismofyt
Branchemedlem
Branchemedlem

elav.dk

Sendt: 14 Februar 2008 kl. 01:49 | IP-adresse registreret  

ok, 25k, men kun fordi det er dig 

hvad med om du lytter til et par? så må du opveje lyd mod komfort

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Februar 2008 kl. 02:06 | IP-adresse registreret  

sismofyt skrev:
ok, 25k, men kun fordi det er dig 

hvad med om du lytter til et par? så må du opveje lyd mod komfort

*lol* tror også lige jeg tager en "bytur" imorgen og ser, hvad der findes rundt omkring, men input kunne der jo være som var nogle af *S*... Sov godt du og tak for det "farorable tilbud" :-D

sismofyt
Branchemedlem
Branchemedlem

elav.dk

Sendt: 14 Februar 2008 kl. 02:20 | IP-adresse registreret  

haha, jeg kan altså ikke lide at folk køber katten i sækken, selvom jeg sælger (dyre) trådlåse hovedtelefoner

ja, nu er det vist sengetid. god tur

kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 07:00 | IP-adresse registreret  

Jeg tror det bliver svært at finde nogle du bliver tilfreds med.

Jeg har selv været på udkig efter nogle, og prøvede for nyligt et par Sony MDR RF840RK til ca. 500 kr.  De var absolut ikke noget at råbe hurra for. Det susede helt vildt i dem; faktisk så meget at det var svært at høre det man skulle høre i dem. Prøvede derefter et par Sennheiser RS130 til ca. 1000 kr. Her støjede det også. Den susen der var, var dog meget lavere en i Sony'en, men det var ikke noget jeg ville kunne leve med. Jeg har derfor opgivet det, og holder mig til nogle med ledning.

Om de bliver bedre med nogle til mere end 1000 kr. ved jeg ikke.

Til top Vis kaizer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizer

Stemer
Lukket konto
Lukket konto
Lukket - eget ønske!

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Lokalitet: København
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Min lokale musikudstyr (mest instrument- og prof. udstyr) pusher, Music Key på Søborg Hovedgade, fortalte mig i sidste uge om nogle nye trådløse hovedtlf. han får hjem, som jeg skulle høre. Han havde oplevet et demosæt og siger at de lyder helt vildt godt, af trådløse at være (han har længe haft Sennheisers trådløse i butikken). Han skulle få et par hjem til demo her meget snart, måske har han det allerede.

Tror du på Hifi?
Til top Vis Stemer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stemer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes