Forfatter |
|
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Moberg1988 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 197
|
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden at kende prisen for Philips'en der, vil jeg da helt klart anbefale dig at tage et kig på Logitech's Harmony serie ( Logitech) Priserne her er dog ret vanvittige, og du kan snildt finde dem billigere andre steder... Jeg selv ligger inde med en Harmony 525, som kan styre ligeså mange enheder som Philips'en. Den er nem at betjene og derudover har Logitech en af de største databaser med over 300.000 enheder fordelt over 6000 mærker, så der er rig muligheder for at finde alt sit grej i hvert fald :)
__________________ Mit setup
|
Til top |
|
|
tossi Branchemedlem

|
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Moberg1988 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har 1500,- at sende afsted efter en remote, skal du helt klart anskaffe dig "Harmony One Advanced Universal Remote"
- Kan erstatte op til 15 almindelige fjernbetjeninger: Du slipper for at de ligger og roder i stuen
- Trykfølsomt farvedisplay: Du kan nemt styre alle aktiviteter i hjemmebiografen og stereoanlægget med et enkelt tryk på en knap: Du kan se en dvd, se fjernsyn, høre musik og meget mere
- Genopladelig: Slut med at skifte batterier.
Selvfølgelig sakset inde fra siden, men Tweak.dk anmeldte den også og der fik den fine anmeldelser. Har også et pænere/knap så "cheap" look, hvis du forstår, hvad jeg mener... __________________ Mit setup
|
Til top |
|
|
tossi Branchemedlem

|
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan jo det jeg skal bruge men syntes bare at den ser lidt billig ud. Men måske det er noget andet i virkeligheden
|
Til top |
|
|
Moberg1988 Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså det er jo en plastik-pianolak finish, men samtidig har Philips'en jo også en plastik-finish, så tror ikke der er den store forskel?
Evt. kunne du jo søge på www.hifipriser.dk efter Harmony serien, og se hvor der er nogle fysiske forhandlere. Jeg ved Bilka får 525 og 785 i sortimentet indenfor den næste måneds tid, her kan du jo se dem...
Synes i hvert fald du skal overveje Logitechs fjernbetjeninger. Ved mange herinde har dem og er glade for dem  __________________ Mit setup
|
Til top |
|
|