Sendt: 22 Maj 2008 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tænkte jeg ville dele en succes-oplevelse med jer og forhåbentligt give et par gode idéer:)
Jeg har længe interesseret mig for hjemmebio og har haft adskillige systemer. Jeg har aldrig rigtigt fundet præcis den lyd jeg gerne ville have herhjemme selvom jeg har haft systemer som ikke har været billige. En klog mand fortalte mig så, at mit rum havde alt for mange bare flader og det fik mig itl at undersøge en masse om akustik.
Prøvede så at købe de billigste rockfon-plader kaldet "Tropic" og sætte dem op på bagvæg og ved de første reflektions-punkter fra fronthøjttalerne. WOW! Jeg havde aldrig nogensinde troet, at mit anlæg rent faktisk kunne lyde så godt! Stemmer stod nu klokkeklart selvom der var eksplosioner over det hele og enhver detalje stod knivskarpt! Og bedst af alt - lyden var blevet ekstremt behagelig at lytte til selvom der blev skruet godt op!
Synes bare jeg ville dele min oplevelse og fortælle hvor meget der er at hente ved blot at lave nogle akustiske forbedringer! Det kan sagtens gøres pænt ved at betrække pladerne med noget stof efter eget valg. Poster nogle billeder når mit projekt er færdigt:)
|