| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 05 August 2008 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa jeg leder efter en universal remote og har i Elgiganten set "Logitech ONE" som jeg måske er blevet lidt lun på, den ser godt ud. Men da jeg så er kommet hjem og har fået kigget på deres hjemmeside, ser det ud som om de har lavet et hav af forskellige remotes, også nogle af dem er en del billigere... 1500 kr synes jeg trods alt er mange penge, så jeg tænkte på om nogle har erfarring med "one", eller om man evt. lige så godt kan købe en af de billigere modeller i stedet for, hvis ikke lige det skulle være for designet?
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 05 August 2008 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv en Harmony 885 og er godt tilfreds, men en af mine venner demoer Logitech udstyr og han siger at ONE er klart federe, mener han sagde der er touch-skærm og at skærmen generelt er bedre end på de andre modeller... Havde jeg skullet have en ny Harmony remote i dag havde jeg taget Harmony ONE... Du skal også regne med at du kun får to-farve display på de billige modeller...
__________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 05 August 2008 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
McFrede skrev:
| Jeg har selv en Harmony 885 og er godt tilfreds, men en af mine venner demoer Logitech udstyr og han siger at ONE er klart federe, mener han sagde der er touch-skærm og at skærmen generelt er bedre end på de andre modeller... Havde jeg skullet have en ny Harmony remote i dag havde jeg taget Harmony ONE... Du skal også regne med at du kun får to-farve display på de billige modeller... |
|
|
Tak Frede. ja det er rigtigt at der er designmessige forskelle på "one" og nogle af de ældre modeller, og det er efter min mening bestemt også en force, hvis man er til "lir", men jeg tænkte om der var forskel på feks one og feks din med hensyn til brugen af den?
Ekspedienten snakkede noget om at man i "one" parrede sine enheder via nettet, er det også sådan på den som du har?
- I min verden lyder det umiddelbart rigtig nemt, i forhold til, hvis man som jeg ellers troede, skulle indtaste en masse halløj i sin remote for at få tingene til at snakke sammen. Dog er jeg også i tvivl om, hvorvidt jeg vil kunne få sådan en remote til at snakke sammen med min digitalbox udleveret af stofa? problemet er, som jeg har det nu, at jeg skal bruge remoten til digitalboxen til feks kanalskift på tvét, og ikke den remote som følger med til mit tv.
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 06:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen, du skulle ikke have det store besvær med at sætte den op, det tager en del tid men resultatet vil du jo så kunne nyde langt ind i fremtiden...
Alt sættes op via et stykke software er kan downloades, så ingen trykken på remoten selv under setup. Jeg så forresten lige Harmone ONE i en Apple store her i Washington til onkring 1200DKK, jeg overvejede om den skulle købes...
Du bestemmer selv hvilken af dine enheder kanal- og lydknapperne skal virke på, så ingen problemer dér... __________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
| Til top |
|
| |
slate Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 423
|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak skal du have, prøvede lige at lave en hurtig søgning igår, men fandt den kun til 1199. Men det er dog tankevækkende at hvis man handler i en fysisk forretning, i alle tilfælde her i byen, så er prisen den samme nemlig 1499 lige bortset fra dem som har "ugens tilbud" 
- Kan man forresten være sikker på at der medfølger en DANSK brugsforvirring, hvis man handler nogle af de der billige steder som du linker til?
|
| Til top |
|
| |
P Sikjær Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Harmony One, som er købt i Hifi Klubben, den Er med touch skærm og den virker ret godt sammen med mit set up, den kan klart anbefales.
__________________ Peter Sikjær
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2008 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
P Sikjær skrev:
| Jeg har en Harmony One, som er købt i Hifi Klubben, den Er med touch skærm og den virker ret godt sammen med mit set up, den kan klart anbefales. |
|
|
Oki super
|
| Til top |
|
| |