Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 23:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Netstøjfilter hvor kan det købes (odense) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 23 Januar 2009 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt at et netstøjfilter skulle virke og har læste denne artikel http://www.hugohein.com/links/alt/jord.specs/netstojsfiltre. htm som bekræfter det, artiklen indeholder også info om at lave jordforbindelse til anlæget, det har jeg ikke udmiddelbart lyst til at gå i gang med, selv om jeg er interesseret i at få jordforbindelse til min effektforstærker og måske min bærbar(kan ikke få det via strøm udtaget på væggen, ikke 3 stik) 

Der er lidt knasen i lyden når jeg i starten(lavstyrke, uden musik) skruer op for lyden og når jeg slukker for computeren uden at slukke først for effektforstærkeren (ca 15 år gammel Rotel)vil også gerne have lidt mindre susen fra lyden som jeg synes er lidt høj(i forhold til mine gamle pc højtaler).

Jeg har været i Odense og kigge men jeg kunne ikke finde nogen netstøjfilter, er der nogen der kender et sted i odense hvor jeg kan købe et netstøjfilter (ikke som samlesæt) har kun mine 2 ben at gå på og de offentlige transport muligheder.

Faktisk kan jeg ikke finde nogen butikker i centrum i odense som sælger sådan noget som f.eks netstøjfilter, mener heller ikke at kt radio/expert og hifi klubben sælger sådan noget, det skal ikke være noget dyrt bare 2-250kr

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

KimHRasmussen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Sendt: 23 Januar 2009 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

HiFi-klubben plejer da at have Valhalla netfiltre i flere udgaver - også dén i Odense.
KT-Radio på Asylgade sælger Supra-kabler og skærmede stikdåser. Jeg ved så ikke om de også har en med et filter.

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Januar 2009 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Okay min fejl, men det kan godt være hifi klubben har et valhalla stikdåse med netstøjfilter men synes en ,mener det er 999kr er lidt for meget,det der er i hifi klubben skulle være et lysnet kabel med netstøjfilter (det kan jeg ikke bruge) ! har jo ikke noget dyrt anlæg skal "bare" have noget der virker og som jeg skriver 2-250kr !  

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 Januar 2009 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Her har de et til under 200.-

De sender: http://elektronik-lavpris.dk/

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Januar 2009 kl. 01:18 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:

Her har de et til under 200.-

De sender: http://elektronik-lavpris.dk/

Hvor finder jeg den lige henne på siden, har set nogen linke til siden i forbindelse med stikdåse med netstøjfilter,men kan ikke finde sådan en og desuden hvis der er nogen i odense der har et netstøjfilter kan jeg hurtigere få det da jeg tit er i odense !  

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes