| Sendt: 23 Januar 2009 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt at et netstøjfilter skulle virke og har læste denne artikel http://www.hugohein.com/links/alt/jord.specs/netstojsfiltre. htm som bekræfter det, artiklen indeholder også info om at lave jordforbindelse til anlæget, det har jeg ikke udmiddelbart lyst til at gå i gang med, selv om jeg er interesseret i at få jordforbindelse til min effektforstærker og måske min bærbar(kan ikke få det via strøm udtaget på væggen, ikke 3 stik)
Der er lidt knasen i lyden når jeg i starten(lavstyrke, uden musik) skruer op for lyden og når jeg slukker for computeren uden at slukke først for effektforstærkeren (ca 15 år gammel Rotel)vil også gerne have lidt mindre susen fra lyden som jeg synes er lidt høj(i forhold til mine gamle pc højtaler).
Jeg har været i Odense og kigge men jeg kunne ikke finde nogen netstøjfilter, er der nogen der kender et sted i odense hvor jeg kan købe et netstøjfilter (ikke som samlesæt) har kun mine 2 ben at gå på og de offentlige transport muligheder.
Faktisk kan jeg ikke finde nogen butikker i centrum i odense som sælger sådan noget som f.eks netstøjfilter, mener heller ikke at kt radio/expert og hifi klubben sælger sådan noget, det skal ikke være noget dyrt bare 2-250kr
|