Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 12:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Strømfordeler med netsøjfilter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 31 Januar 2009 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Jeg er ikke tilfreds med den mondial s1 sub som jeg har køb og der er vist også lidt fabrikations fejl,så jeg vil aflever den på mandag, så var det at jeg tænkte på at jeg skulle måske koncentre mig om at optimere lyden på en anden måde, en med en lille aktiv hifi sub (som ikke skal være en cerwin vega og andre spil højt subwoofer) min højttaler kan spille højt nok men bare ikke vild og dyb bas men bassen er der.

Jeg har tænkt på at købe en strømfordeler en såkaldt stik dåse som skal være med netstøjfilter som jeg har læste på HIFI4All skulle virke, jeg ved der findes 2 en fra danske valhalla technology  http://www.valhalla-technology.dk/index.php?page=shop.produc t_details&flypage=shop.flypage&product_id=21&cat egory_id=2&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&a mp;a mp;a mp;Itemid=26 og en fra Supra http://www.pricerunner.dk/f/263/Kabler?search=md06-eu%2Fsp&a mp;a mp;a mp;q=md06-eu%2Fsp&ref=redirect  jeg har kun en stikkontakten på væggen med 2 ben, men hvad er bedst valhalla eller supra ? 

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 Februar 2009 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

ved ikke hvilken af de to der er best men har selv haft supra stikdåsen med netfilter, den var ikke noget at råbe hurra for, så den blev solgt. Bruger selv xindak netstøjsfilter, virker rigtig godt, men også i en anden pris klasse. (2800kr. på tilbud)

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Februar 2009 kl. 01:00 | IP-adresse registreret  

Det var en pebret pris det skal jeg absolut ikke ofre med det anlæg jeg har, men et kvalitets produkt holder jo i mange år og det er jeg også sikker på de 2 jeg linker til gør, så hvis bare de virker skal jeg ihvertfald ikke ofre mere end det de koster.

750es
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 01 Februar 2009 kl. 01:43 | IP-adresse registreret  

hej jeg  køre med lc audio netstøjsfilte og skærmed kabel til en stikdåse det vat jo oss enmulihed mvh lars

Til top Vis 750es's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 750es

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Februar 2009 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Hej lars kender ikke noget til lc audio netstøjfilter, kunne godt tænke mig noget som virker,som ikke skal samles manuelt (ved ikke om det er et samle selv sæt) og som kan købes i odense, det eneste jeg har set og ved jeg kan købe i odense er fra supra og valhalla.

750es
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 01 Februar 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

ja det skal samles selv det er meget simpel og jar har oss haft supra og jeg synes lc audio er bedder men ok jeg ved ikk om det kan levers ferdig samlet mvh lars

Til top Vis 750es's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 750es

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes