Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 14:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Supra Ply, bi-wire m. bananstik - hvor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Høegh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 28 Marts 2009 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Hej,

Flere år efter jeg første gang overvejede at udskifte mine 2,5mm standard højttalerkabler, tror jeg endelig at jeg har taget mig sammen til at gøre noget ved det.

Mine fronthøjttalere er 2x Jamo D430 og min center er en Jamo D4CEN. P.t. kører jeg bi-wire med standard 2,5mm kabler imellem min Yamaha RX-V1500 receiver og mine to fronthøjttalere. Jeg bruger et enkelt 1,5mm kabel til centerhøjttaleren. Det jeg leder efter er nogle kvalitetskabler der leveres bi-wired (går ud fra at det reelt er to kabler samlet i en "strømpe") og med terminaler (banan eller spadestik). Der er ingen der siger at det nødvendigvis bør være Supra Ply, men da den svenske krone står i en fordelagtig kurs og Supra er svensk produceret, går jeg ud fra at der er noget at hente.

Kender I en forhandler i Sverige der sælger noget a la det jeg leder efter til en fordelagtig pris?

Forsat god weekend.
Til top Vis Høegh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Høegh

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes