Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 10
Sendt: 14 Juli 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
Hej Alle.
Håber i kan hjælp mig lidt. Problemet er at jeg har fået en hd boks fra yousee og da jeg skulle rykke rundt i dag på boksen og surround så forsvandt mit signal og nu kan jeg ikke få kontakt. Snakkede så med yousee som sagde at jeg skulle prøve med et nyt antenne kabel, så nu skal jeg have købt sådan et. Det skal sige at der er godt 17 meter lang væggen fra der hvor kablet går ind i huset også til boksen, så hvad for et kabel vil i vælge?
Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 223
Sendt: 14 Juli 2009 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
Hej Trurb
Hvad med at rykke TV og boks tættere på antenneudtaget og prøve med et kortere kabel før du køber et nyt. Bare for at udelukke at det er kablet der fejler noget.
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
Sendt: 14 Juli 2009 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
Trurb skrev:
Det kan så blive et problem når den skal over døren :(
Ja, men det gælder alt antennekabel, så det kan være et problem... Hold dig til bløde buer i sodevandsflaskestørrelse (de gammeldaws 0,25l). Skarpe knæk dæmper signalet kraftigt, eller fjerner det helt hvis signalet er svagt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum