| Forfatter |
|
Mosvad Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2011 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 18 Juni 2011 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nilef Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 18 Juni 2011 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender ikke lige den højtaler så godt, men jeg synes som et alternativ til dine egne forslag at de her magic genta til 1800 kr. for to er temmelig fede og er meget glade for mine til mine standerhøjtalere - de fåes i 2 størrelser - i så vidt jeg husker enten sort, grå eller hvid. Håber link virker som jeg har sat det ind.
http://www.audiomagic.dk/genta.aspx
|
| Til top |
|
| |
Mosvad Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2011 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Renleff skrev:
|
Kender ikke lige den højtaler så godt, men jeg synes som et alternativ til dine egne forslag at de her magic genta til 1800 kr. for to er temmelig fede og er meget glade for mine til mine standerhøjtalere - de fåes i 2 størrelser - i så vidt jeg husker enten sort, grå eller hvid. Håber link virker som jeg har sat det ind.
http://www.audiomagic.dk/genta.aspx
|
|
|
Den ser også lækker ud. Hvilke højtalere har du stående på dem?
En ting jeg nemlig har en smule tvivl om er størrelsen på toppladen. Den en nemlig ikke særligt stor, heller ikke på den model jeg kigger på fra soundstyle. når højtaleren har bundmål der hedder 260x340 mm og toppladen kun er 160x170 mm kan det give et problem med stabiliteten?
|
| Til top |
|
| |
Nilef Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 18 Juni 2011 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
For mit vedkommende har standerpladen følgende mål: 18 x 15 og højtalerne D26xH33xB21.
Hvis dine xtz har mål dybde 34 og bredde 26 så er det nok korrekt, at det ikke er et ok match. Beklager mit dårlige forslag.
Men f.eks. Hifi-klubben må have nogle ok standere til Dalis mentor 2 som du kan bruge..
|
| Til top |
|
| |
kskruger Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv haft et sæt XTZ 93.23 og det mere end svært at finde nogle standere der kan bruges. Fordi XTZ 93.23 både er ret stor og meget tung. Jeg fandt selv på denne løsning, måske ikke den kønneste løsning, men den fungere rigtig godt. Og så kan den både hæves og sænkes, dertil er den billig. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60155602
|
| Til top |
|
| |
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har et sæt XTZ 93.23 højttalere, der står på XTZ floorstand-99.
Det er efter min mening ikke særlig kønt, men passer fint til min "ikke Bo-Bedre stil".
Højttalerne er gode, og de passer til standerne, som forøvrigt kan fyldes med fx sand for ekstra stabilitet. Hverken højttalere eller standere koster en bondegård, du får rigtig meget (HIFI) for pengene, så...
Venlig hilsen Ludvig (som er Crew til Bon Jovi i aften i Horsens) 
|
| Til top |
|
| |
Mosvad Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svarene. Tror det ender med at jeg køber XTZ standerne, Men dem der blev linket til fra ikea var faktisk også et godt bud.
Jeg går i tænkeboks og surfmode igen, også ender det nok med at jeg laver en bestilling imorgen engang.
Skal nok opdatere tråden :)
|
| Til top |
|
| |