| Forfatter |
|
claus nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 15 August 2011 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøver lige at poste den i det rigtige forum
Jeg har lige erhvervet mig nogle kimber ht kabler og skal have dem termineret med nogle bananrør men er ikke så ferm
med en loddekolbe.
Er der nogle som evt kunne tænke sig at gøre det for mig og dermed gøre sig fortjent til en god flaske rødvin
Jeg bor i Aalborg så det skal gerne være i omegnen.
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 23 August 2011 kl. 01:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
claus nielsen skrev:
Prøver lige at poste den i det rigtige forum
Jeg har lige erhvervet mig nogle kimber ht kabler og skal have dem termineret med nogle bananrør men er ikke så ferm
med en loddekolbe.
Er der nogle som evt kunne tænke sig at gøre det for mig og dermed gøre sig fortjent til en god flaske rødvin
Jeg bor i Aalborg så det skal gerne være i omegnen. |
|
|
Nu må det da vist være på tide, at en venlig sjæl fra Jylland melder sig! Måske er de jyske brugere blevet lidt skræmte af den temmelig makabre emneoverskrift!  Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 23 August 2011 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæ hæ, Niels, den var morsom . Bor i Århus, og det kan vel næppe siges at være i nærheden, men hvis du alligevel skal herned, så tag dem endelig med, så får vi da det fixet . Du får lige en PB med tlf. nr. __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
claus nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 24 August 2011 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super jeg takker for opbakningen  Jeg skal til Århus på Søndag og det kunne da være at vi kunne lave en aftale?
|
| Til top |
|
| |
Diamagnetic Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 24 August 2011 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal du ikke have 2 XP monoblokkke mere ?
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

|
| Sendt: 31 August 2011 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det noget, du vil forære væk????  , synes jeg har læst mig til tidligere, at du ikke har meget tilovers for LC  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

|
| Sendt: 31 August 2011 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus..... du ringer bare  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
| Til top |
|
| |
Diamagnetic Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 31 August 2011 kl. 02:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Er det noget, du vil forære væk???? , synes jeg har læst mig til tidligere, at du ikke har meget tilovers
for
LC . |
|
|
Er ved at sælge nogle ! I sidste øjeblik opstod der et mystisk problem med den ene. 1.3 vdc og lidt oscillation på
udgangen.
Godt jeg er i besiddelse af 4 trin mere. Da jeg spillede på kun en opdagede jeg så hovedårsagen til min utilfredshed med
dem.
Spillede på kun den venstre. I venstre side var der tør bas. Jo mere jeg bevægede mig til højre side mod min entre jo mere
buldrende bas blev der. Min entre og køkken/ soveværelse virker åbenbart som en transmissionsline. De ikke globalt
modkoblede forstærkere kan åbenbart ikke klare det der kommer baglæns igennem basmembranerne. Skal have en dør i
ud til
entreen.
Undskyld for off topic men dette er vist noget mange kan blive klogere af udover mig selv.
|
| Til top |
|
| |