Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Træk af optisk kabel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
grunken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 26 April 2004 kl. 02:09 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Jeg er i den heldige/uheldige situation, at jeg skal have trukket et optisk kabel fra min pc til min surroundreciver

Desværre ligger landet sådan at der er 20 meter fra pc til reciveren... Da jeg er fattig studerende har jeg valgt at købe kablet hos av-supply, og håber da også bare at kvaliteten er bare nogenlunde

Men spørgsmålet er så som følger er der nogen der har erfaring med at trække optiske kabler over denne afstand......og er der eksemplvis ting man skal være opmærksom på hjørner o.s.v ?

Min logik siger mig nemmelig at man skal undgå at ligge kablet helt ind til hjørnerne, da lyset vel har store problemer med at kravle rundt om hjørner...Og hvis "buede" hjørner er sagen, så bliver kæresten ikke glad for dette kabel

Sidst men ikke mindst er der andre muligheder ?

Til top Vis grunken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af grunken

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 26 April 2004 kl. 06:46 | IP-adresse registreret  

Så vidt jeg ved virker kablet, eller også virker det ikke. , men måske jeg kan blive klogere?

Jeg benytter samme kabel fra av-supply. og det er som du selv siger hæderligt.

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København