Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 00:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Dantax PRO-2001 Forstærker <--- Hjælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steve-O
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2004
Status: Offline
Sendt: 12 December 2004 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  

Så fandt jeg endelige frem til hifi4all-forummet :).....

Jeg er en 17-åirg studerende dreng der så heldig at have fritidsjob på Peerlees fabrikken i Karlslunde  (dog flytter produktionen til kina her til januar/februar )... Jeg pakker dagligt 100-150 enheder af alle typer, og jeg kan roligt understrege at det er kvalitet for alle pengene. Men det er slet ikke mit fritidsjob det drejer sig om (sys bare lige det skulle nævnes for alle jer "hifi-freaks"  ....)

Jeg er så "heldig" at eje en Dantax PRO-2001 surround forstærker. Sådn all-round sys jeg det en ok forstærker - især når det gælder DTS dvd-flim, men den har også et par svagheder sys jeg. Jeg har 2 eltax fronthøjtalere som er sluttet til dantax forstærkeren, men jeg sys ik at forstærkeren giver nok power til specielt de 2 højtalere. Rear, center og sub'en er der ingen problemer med (når jeg kører surround). Sætter jeg forstærkeren til alm Stereo-afspilning er det næsten kun ren diskant der kommer ud af eltax højtalerne. Dantax forstærkeren giver 100 W på HVER udgang, og da eltax højtalerne også er 100 W kan jeg ik se hva problemet skulle være galt for at de skulle spille "dårligt".