| Forfatter |
|
bulla Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 02 Februar 2005 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en meget lille lejlighed og har derfor brug for al den plads jeg kan få. Derfor vil jeg gerne skifte min Sony str-db925 forstærker ud med en mindre. Jeg har ikke brug for sorround eller andre smarte features, vil bare gerne have en lille forstærker med 1 indgang og mulighed for at skrue op og ned. Jeg har et par tusinde til køb af forstærker.
Jeg har kigget på Vincent Spark II. Er der nogen der kender denne forstærker? er der nogen der andre ideer til hvilken forstærker jeg skal vælge?
|
| Til top |
|
| |
Erik D Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
| Sendt: 02 Februar 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med en brugt Cyrus ?
|
| Til top |
|
| |
klogesen Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 599
|
| Sendt: 02 Februar 2005 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller måske en Musical Fidelity af de der ovale nogen? Eller en af de smalle Audio Note (Zero serien?). Men de er måske dyrere. Der er jo osse de forskellige midi eller mikro modeller fra Teac, Denon (og sikkert flere, jeg kan kun lige komme på de to). De har jo været fremstillet i masser af år. Men de kan måske kun købes som hele anlæg som brugt, og er muligvis for dyre som nye? Cyrus er nok det bedste bud, især som brugt. Men husk lige at de tidligere hed Mission, så skal man finde en brugt en, vil det nok ofte være under dette navn. De er i hvert fald allesammen ca. 25 cm brede.
__________________ venlig hilsen Klogesen.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 02 Februar 2005 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis der er brugt, kan Onyx også være et bud.
|
| Til top |
|
| |
bulla Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 02 Februar 2005 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for de mange bud,
Jeg har lige været ude og købe en Vincent Spark II. Den er nu sat til og spiller ganske fortrineligt. Den spiller meget bedre end min Sony. Der er flere detaljer i lyden og meget mere dynamik.
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 02 Februar 2005 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den!
Glad på dine vegne at den spiller bedre end din gamle Sony
- BR
|
| Til top |
|
| |
chet Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
bulla skrev:
| Hej bulla.
Mvh.
chet
Jeg har en meget lille lejlighed og har derfor brug for al den plads jeg kan få. Derfor vil jeg gerne skifte min Sony str-db925 forstærker ud med en mindre. Jeg har ikke brug for sorround eller andre smarte features, vil bare gerne have en lille forstærker med 1 indgang og mulighed for at skrue op og ned. Jeg har et par tusinde til køb af forstærker.
Jeg har kigget på Vincent Spark II. Er der nogen der kender denne forstærker? er der nogen der andre ideer til hvilken forstærker jeg skal vælge?
|
|
|
Rettet af moderator!
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
chet skrev:
bulla skrev:
| Hej bulla.
Mvh.
chet
|
|
|
|
|
|
Jamen så synes jeg du skulle skrive en privat besked i stedet og dermed overholde retningslinjerne for brug af forummet.
Rettet af moderator!
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bulla
Jeg har en Vincent Spark II, og er imponeret over hvor godt den lyder.
Jeg har desuden en NAD 3020 og en NAD 314 at sammenligne med, og i en direkte sammenligning kan den lille Vincent næsten komme ud som vinder, især hvis man tager prisen ind i vurderingen. Den koster under 1000.- mens NAD's nuværende 3020 (320 BEE) koster 3000.-
Til pengene er det svært at finde noget der kan konkurrere.
Og så lige et tillykke til dig med din nye forstærker.
mvh
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 05 Februar 2005 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
chet skrev:
bulla skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Som JBL Ti-5000 opfordrede dig til, skal du bruge enten privat besked eller markedspladsen til at sælge dit grej, og dermed overholde retningslinierne for brugen af forummet.
Salg gennem forummet er IKKE tilladt, og du tildeles hermed første advarsel ud af tre mulige hvoraf den tredie medfører udelukkelse fra forummet! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 05 Februar 2005 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor kan den der Spark II købes til en tusse, kunne være lidt interessant at smide den ind på arbejdet ?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Hephaistos Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 47
|
| Sendt: 05 Februar 2005 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først en opfordring og så tre advarsler...Tjah så har han da vel efterhånden osse fået solgt det han vil af med ;-)
MVH J.K. __________________
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 06 Februar 2005 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hephaistos skrev:
|
Først en opfordring og så tre advarsler...Tjah så har han da vel efterhånden osse fået solgt det han vil af med ;-)
MVH J.K.
|
|
|
Måske, men det er heller ikke vigtigt - du kan jo se om den går igen! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |