| Forfatter |
|
Kas-per Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle !
Nu er tiden ved at være...! - Jeg er efterhånden blevet træt af de 6 små spilledåser fra Aldi! Der er tiden nu moden nok til at gå stridtet fuldt ud og købe noget kram 
Det forholder sig sådan at man ikke lige frem bliver rig af en SU, men det er dog lykkedes at kunne stable 5 af de tunge på benene, med det formål: lyd !
Allerhelst ville je jo gerne have noget med noget (brokobling - ikke at jeg har videre styr på det, men det ser så fancy ud!). Jeg skal bruge nogle gulvhøjtalere til at starte med, og selvfølgelig noget der spytter lyd ud til dem
Overvejelser har været: Harman/kardon AVR 130 - ellers noget NAD-værk!
AudioVector har jeg fået en fornemmelse af ikke kunne være det værste at investere i. Dali er ej heller skidt!, eller hvor'n?
Det gør ikke noget det er brugt, der er trodsalt forholdsvis begrænset budget!
Men HUSK, det skal kunne spille godt, men det skal fan'me også være pænt i designet - jeg har dame på 
- Hjælp mig hvad skal jeg købe!
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kas-per skrev:
|
Hej alle !
Nu er tiden ved at være...! - Jeg er efterhånden blevet træt af de 6 små spilledåser fra Aldi! Der er tiden nu moden nok til at gå stridtet fuldt ud og købe noget kram 
Det forholder sig sådan at man ikke lige frem bliver rig af en SU, men det er dog lykkedes at kunne stable 5 af de tunge på benene, med det formål: lyd ! Mener du 50000 Kr. eller 5000 Kr. (Mit modersmål er ikke dansk så...... )
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kas-per Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
keyvan skrev:
Kas-per skrev:
|
Hej alle !
Det forholder sig sådan at man ikke lige frem bliver rig af en SU, men det er dog lykkedes at kunne stable 5 af de tunge på benene, med det formål: lyd ! Mener du 50000 Kr. eller 5000 Kr. (Mit modersmål er ikke dansk så...... )
5000,- desværre ikke mere... - Det må gene være surround, foreslå også gerne subs! |
|
|
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal lige forstå det rigtigt, du vil have 5 højttalere, en sub, surround receiver, nogle brokoblede effekttrin og evt. en dvd afspiller ? Og du har 5K til det?
Hvis ja, så tror jeg du skal revurdere hvor meget det vil løbe op i. __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
webcow Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 111
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kas-per skrev:
keyvan skrev:
Kas-per skrev:
|
Hej alle !
5000,- desværre ikke mere... - Det må gene være surround, foreslå også gerne subs!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Davs.. De kønne piger, har også de kønne drenge med penge pungen i orden. ;)..
Dvs. intet godt for 5000kr, hvis du skal have inkl. design... heheh ;=)
Det har kostet mig 30.000 for at have det rigtige anlæg, og ja, kæresten er der endnu ;)
Min ven, alt med måde.. 
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil hvis jeg var dig overveje audio pro. der er mange lovord om ht'eren her på sitet hvis du bruger søgefunktionen. der er en god dybde og ht'en spiller ganske levende, specilet tror jeg den vil stå godt til HK'en
i forhold til prisen er det en ganske glimrende ht. Brugtpriserne for black diamond modellen er brugt omkring 3500 (lettere brugt). mener endda jeg har set nogen på brugtsiderne for nylig..
har pt ikke mere tid, men vil da gerne begrunde yderligere i en pb!
Fandt den lige http://www.hifi4all.dk/markedsplads/Annonce_S.asp?iType=2&am p;iAd=37278
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kas-per, jeg foreslår du sparer lidt mere op og køber en Pioneer
VSX-AX3-S eller noget lignende (måske denon), den kan du nok finde til
små 8000kr.
Ikke for at være negativ, men 5000kr kommer man altså ikke langt med
hvis du har forestillet dig at du skal have et "komplet" system.
Mvh.
Tommy
__________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
Kas-per Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå ja - men nu bliver man jo ikke milionær på én dag, det kræver lidt uddannelse, der imens er SU et nødvendigt supplement!
Den velkendte kliché med kvinder og højtalere har ikke levet forgæves....
- Men sådan er det med designfulde/stilrene kvinder ...! (- man kan jo ikke undvære dem )
Takker Schrez, du har fat i noget dér !
|
| Til top |
|
| |
webcow Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 111
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja den er god med dig..
Ungkarl!!!
|
| Til top |
|
| |
Kas-per Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy21 skrev:
Hej Kas-per, jeg foreslår du sparer lidt mere op og køber en Pioneer VSX-AX3-S eller noget lignende (måske denon), den kan du nok finde til små 8000kr.
Ikke for at være negativ, men 5000kr kommer man altså ikke langt med hvis du har forestillet dig at du skal have et "komplet" system.
Mvh. Tommy
Jeg må desværre nok erkende du har ret.. - Men så man kunne få H/K AVR 130 for 3,5 .. så nogle brugte højtalere til et par kilo ... - Tænkte jeg ..!
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mark.S Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 531
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan i den grad betale sig at kigge efter brugt, hvis man ikke lige har et par ekstra nyere at sælge ud af. Så vil forslå dig at kigge dba.dk, køb/salg/bytte her på siden, og hifiklubben.dk 's marked ud. Tror faktisk det er muligt at finde et system til 5000 kr., det er måske ikke hi-end, men vil garanteret spille bedre end det fra aldi.
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil give Mark.S ret, kig efter noget brugt.
|
| Til top |
|
| |