Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 00:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Dvd.valg hjælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MixMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 28 December 2005 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Hey.

Jeg skal til og bestemme mig for hvilken dvd afspiller jeg vil købe. (kunne godt tænke mig en Denon Dvd-2910 6000.kr) men det har jeg ikke lige råd til på nuværende tidspunkt, så går efter noget billigere helst under 800kr.  som bare helst kunne afspille dvd+r.. osv, er oki god overall

Har overvejet meget en Panasonic DVD-S295EG-K.  Nogen der har erfaringer med den?, eller forslag til en anden afspiller.. jeg kan ikke helt li den tynde plastik skuffe til dvdérne, ser altid så skrøbeligt ud... og det næsten vigtigste spørgsmål. jeg vil ha 5.1 lyd. Når den har Digital Audio Out (coaxial) udgang, ville det da ikke være noget problem at sætte den til min pc/højtaller system som har 5.1... (det forvirre mig nemlig lidt når jeg læser i pdf manualen osv, om den kan det, eller kun, kan lave 2ch Audio... det ville ikke være særlig fedt)

Link.... http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1114785_l14/index.ht ml

Har osse overvejet den lidt billigere DVD-S29EG, men den har en 2bit lavere video del(ved ikke om det betyder det store?), og kan ikke afspille nær så mange forskellige formater, divx osv osv.. 

Sorry for den, måske lidt forvirrende text/spørgsmål^^

På forhånd tak...

Til top Vis MixMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MixMan

Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 28 December 2005 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

MixMan skrev:

Hey.

Jeg skal til og bestemme mig for hvilken dvd afspiller jeg vil købe. (kunne godt tænke mig en Denon Dvd-2910 6000.kr) men det har jeg ikke lige råd til på nuværende tidspunkt, så går efter noget billigere helst under 800kr.  som bare helst kunne afspille dvd+r.. osv, er oki god overall

Hold op et spring! Helt okay at du godt kunne tænke dig en dvd til 6k, men du får altså ikke nær så meget for 0,8k...

MixMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 December 2005 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Hehe... man må vel godt ha lov til at drømme-ønske lidt .. for ikke en til 6k nu, ville ellers være godt fremtids sikret så til, projektor, og hele dynen.. men er ludfattig.. og man for ikke særlig meget kvalitet osv, for 800kr, nej.. men det er jeg nød til at starte/nøjes med

Såehhh... nogen god råd til en dvd til under den pris?... eller om det er værd at bruge 800kr på den panasonic?, om det ville være et ok, køb..  (kunne osse købe en discount billig en til 300kr eller sådan, men det er nok bare totalt vildt crap så..)

Til top Vis MixMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MixMan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes