Hey,
Har fået fingre i sådan en ældre sag her, som jeg egentlig kun tog imod fordi den så underlig nok ud til at vække min interesse.
Den spiller fiint (kun lige hurtigt tjekke med nogle oldgamle højtalere), og standen er helt fin. Men mangler simpelthen info om den. Det eneste jeg ved, er at den kommer fra Fabrikken 3-F i Horsens, men en søgning på 3-F Horsens giver sjovt nok en del fagforenings relateret info - så den vej endte lidt blindt. Har dog fået et bud på at det er det tidligere Arena, men den er jeg så ikke helt sikker på?
Den er på 2x35W i 4 Ohm . hvis det kan være til nogen hjælp.
Udover ovennævnte spørgsmål, kommer jeg så til mit næste hovedbrud. Skal jeg smide den ud? Eller skal jeg investere i nogle brugte, gode og letdrevne højtalere til den, og så bruge den som maskine til et lille stereo setup, men pladespiller i soveværelset? Eller er det spildte penge - kunne være rart om nogle have lidt viden om enten modellen, eller blot fabrikanten.
Det virker til at være et stykke solid maskineri, den er meget tung størrelsen taget i betragtning, og så er designet ret spøjst, de små "knapper" under lamperne er sådan nogle trykfølsomme nogle - og selv kan jeg sige jeg aldrig har set denne model før, eller nogle som for alvor kommer tæt på.
Den har været gratis, men min nysgerrighed er vakt, og håber der sidder en eller flere derude, som kan smide en linie eller to om dette lille stykke maskineri.
(Tryk på billederne for at se dem i stort format)