Bruger siden: 24 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 05 December 2003 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
Hej.
For en måneds tid siden efterlyste jeg noget mere info om pladespillere her i forummet.
I mellemtiden har jeg været ude at lytte til nogle forskellige maskiner bl.a. Nothingham's Analog Horizon.
Må nok tilstå at jeg blev rimelig imponeret.
Jeg syntes virkelig at der er et eller andet over en god high end pladespiller som man bare ikke på nogen tænkelige måder kan opnå gennem digitale medier.
Det var mildest talt imponerende.
Jeg har prøvet at søge på Nothingham på nettet, men kunne ikke finde nogen hjemmeside for firmaet.
Er der nogen der ved om de overhovedet har en hjemmeside?
Hvis ja, hvad er adressen?
God week-end.
Bruger siden: 24 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 05 December 2003 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
Ja, jeg har hørt Planar 3 & 25, men ikke Planar 9, da jeg alligevel syntes at den er for dyr til hvad jeg har råd til.
Planar 25 syntes seg faktisk også lød suverent.
Så godt så jeg faktisk overvejer om det måske skule blive min envistering.
Men jeg er nok lige for tiden mest tændt på enten Nothingham, som jeg altså syntes lød det bedre end Rega.
Samtidig syntes jeg også at det er utroligt svært at sidde hos en Hifi forhandler og dømme hvorvidt man syntes at det man er ude at se på lyder godt, og ikke mindst vurdere hvordan det kommer til at lyde når man selv for det hjem og sætter det sammen i ens egne omgivelser med ens eget grej.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
Sendt: 05 December 2003 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
Hi Peter, du har jo med din bopæl ingen problemer med ret nemt at låne det hjem i 14 dage. Nottingham please ikke Nothing am kan det basale at køre 33 opm præcist, ind i lydbutikken og lån en.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum