Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
Sendt: 01 Marts 2004 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
Heyza...
Ja, det er vel sådanne tilbud redaktionen burde slette - de eksisterer jo ikke, da det ikke er et konkret tilbud. Men redaktionen har jo også meget travlt - det er trods alt kun frivilligt arbejde og ikke betalt.
Om ikke andet kan man vel bare ignorere sådanne tilbud...!?
Bruger siden: 14 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 111
Sendt: 01 Marts 2004 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
Ja, det må da være en fejl fra annoncørens side. Jeg var lige inde på deres hjemmeside og tjekke den ud. Ikke fordi det har noget med denne konkrete sag at gøre, men prøv lige at se hvad der står over højttalerterminalerne på dette billede:
Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 709
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
Øh , der står da "Speakers" ? Sådan staver man til højttalere på engelsk . Så jeg kan ikke se at det er en stavefejl Desuden er det lyden jeg går efter og bagpladen kan du af gode grunde ikke se når musikken spiller ! LOL Classic 6.6 er forøvrigt en STØRRE model end Classic 6.8 !
Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 709
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
Modelbetegnelserne hos Classic er også lidt "tossede" . Classic 6.10 er for eksempel en meget mindre og meget billigere model end Classic 6.6. Tjek selv efter på www.ardency.dk. Der er for øvrigt også et par test hos Hifi4All af Classic og det er vist ikke noget du køber i Bilka ! LOL
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
hitachi skrev:
Øh , der står da "Speakers" ? Sådan staver man til højttalere på engelsk . Så jeg kan ikke se at det er en stavefejl Desuden er det lyden jeg går efter og bagpladen kan du af gode grunde ikke se når musikken spiller ! LOL Classic 6.6 er forøvrigt en STØRRE model end Classic 6.8 !
som du måske kan se, så er tråden 2 år gammel. Prøv engang at kigge nærmere på billedet.....der kan du se at der er rettet i det (sat en ekstra streg ved p'et - ret dårligt windows paint arbejde egentligt...)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum